امیر آقایی با چهاردیوار جایزه برترین بازیگری جشنواره فیلم توکیو را گرفت

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران (پانا) - امیر آقایی برای بازی در فیلم سینمایی چهار دیوار به کارگردانی بهمن قبادی و به تهیه کنندگی راجر واترز جایزه برترین بازیگر و 3 بازیگر دیگر این فیلم نیز مورد تقدیر ویژه جشنواره بین المللی فیلم توکیو قرار گرفتند.

امیر آقایی با چهاردیوار جایزه برترین بازیگری جشنواره فیلم توکیو را گرفت

فیلم سینمایی چهار دیوار The Four Walls آخرین ساخته بهمن قبادی، به تهیه کنندگی راجر واترز Roger Waters موسیقیدان، ترانه سرا، خواننده، نوازنده مطرح انگلیسی و بنیان گذار گروه موسیقی پینک فلوید Pink Floyd، محصول کشورهای ترکیه و انگلستان و با بازی امیر آقایی و تعدادی از بازیگران سرشناس ترکیه در نخستین اکران دنیای خود در بخش مسابقه اصلی سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم توکیو Tokyo در کشور ژاپن روی پرده رفت و امیر آقایی جایزه برترین بازیگری مرد و بعلاوه 3 بازیگر دیگر این فیلم از جمله؛ باریش یلدیزBariş Yildiz بازیگر تُرک و فاتیح آل Fatih Al و اُنور بولدو Onur Buldu بازیگران کُرد این فیلم نیز مورد تقدیر ویژه هیئت داوران این رویداد معتبر سینمایی قرار گرفتند.

امیر آقایی در پیغام ویدئویی برای مراسم اختتامییه سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم توکیو گفت: از هیات محترم داوران تشکر می کنم، که بنده را انتخاب کردند؛ متشکرم از آقای راجر واترز که به من اطمینان کردند و این نقش را به من سپردند و پشتم ایستادند. از بهمن قبادی بی سرزمین تشکر می کنم و آرزو می کنم که بهمن، به زودی به سرزمین مادری ات برگردی و فیلم های دلخواهت را بسازی. از گوکچه Gökçe تهیه کننده مون تشکر می کنم که خیلی حمایتم کرد و پشتم ایستاد. از تیم محترم بازیگری چهار دیوار؛ از فوندا اریگیت باریش یلدیز، اُنور بولدو و فاتیح آل تشکر می کنم و متشکرم که من را در جمع خودتان به عنوان یک ایرانی پذیرفتید که نقش یک تُرک را بازی می نماید. سالها پیش، وقتی زبان استانبولی می خواندم هرگز و هیچگاه فکر نمی کردم که این جوری به کارم بیاید، متشکرم و این جایزه را به بازیگران سینمای ترکیه تقدیم می کنم.

سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی فیلم توکیو با ریاست هیرویاسو آندو به وسیله بنیاد توسعه بین المللی سینمای ژاپن، به ریاست هیات داوران ایزابل هوپر بازیگر سرشناس فرانسوی و با نمایش بیش از 100 اثر از کارگردانان کشورهای مختلف دنیا از روزهای 8 تا 17 آبان ماه جاری (30 اکتبر تا 8 نوامبر 2021) در شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7438

به "امیر آقایی با چهاردیوار جایزه برترین بازیگری جشنواره فیلم توکیو را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر آقایی با چهاردیوار جایزه برترین بازیگری جشنواره فیلم توکیو را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید