بازی Age of Mythology در قالب یک بازسازی بازمی شود

به گزارش نوای پرنده پارسی، مجموعه عصر امپراطوری (Age of Empires) را می توان یکی از برترین مجموعه های سبک استراتژی دانست. این عناوین به حالت استراتژی همزمان (Real Time) بوده و هواداران بسیار زیادی دارد. یک نکته اینجاست که عناوین عصر امپراطوری تنها به شماره های اصلی یعنی 1، 2 و… تقسیم نمی شوند. یکی از بازی های دیگر این مجموعه عصر اساطیری (Age of Mythology) نام داشته که قرار است بازسازی گردد.

بازی Age of Mythology در قالب یک بازسازی بازمی شود

بازی عصر اساطیری: بازگفته شده (Retold) نام این بازی نو است. بازی عصر اساطیری در سال 2002 برای کامپیوتر عرضه شد. این بازی سبک استراتژی را با فانتزی مخلوط نموده و در آن به جای مبارزه با انسان ها شما با هیولا و موجودات دیگر می جنگیدید. از این رو این عنوان هواداران بسیار زیادی داشت. نکته جالب اینجاست که حتی با گذشت نزدیک به 20 سال همچنان جامعه این بازی فعال است. این افراد به شدت منتظر یک نسخه Definitive از عصر اساطیری بودند.

حال شرکت سازنده تصمیم گرفته تا به حرف هواداران گوش کند. از این رو بازی عصر اساطیری برای کامپیوتر بازسازی خواهد شد. تیم سازنده اعلام نموده که هدف اصلی آن ارائه تجربه اصیل بازی با ویژگی های گیم پلی و گرافیکی نو است. همینطور اینکه قرار است امکانات نوی به بازی عصر اساطیری اضافه گردد. البته اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر نشده است.

بازی عصر اساطیری سبک خاصی دارد. به همین علت هواداران آن نیز زیاد هستند. از طرفی با وجود گذشت 20 سال از عرضه اولیه این بازی همچنان هواداران و کاربران زیادی دارد. از این رو سرورهای آن همچنان زنده هستند. به طور کلی مایکروسافت یکدور کامل عناوین عصر امپراطوری را بازسازی کرد. به همین علت عجیب بود که این عنوان در میان بازی های بازسازی شده وجود نداشت.

به طور کلی سبک استراتژی در حال حاضر کمتر مورد توجه واقع می گردد. این در حالی است که در ابتدای دهه 2000 میلادی این عناوین هواداران به شدت زیادی داشتند. با این حال همچنان هواداران این سبک از آن پشتیبانی می نمایند و ساخت یک بازی خوب در این سبک قطعاً با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1401 بروزرسانی: 9 آبان 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7719

به "بازی Age of Mythology در قالب یک بازسازی بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Age of Mythology در قالب یک بازسازی بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید