امکان ایجاد 170 هزار شغل با هر یک میلیون تن محصول در پایین دست و بالادست پتروشیمی

به گزارش نوای پرنده پارسی، مرتضی شاهمیرزایی گفت: 50 میلیون تن طی سال های آینده به ظرفیت صنعت پتروشیمی افزوده می گردد که هر یک میلیون تن محصول در پایین دست و بالادست 170 هزار شغل ایجاد خواهد نمود.

امکان ایجاد 170 هزار شغل با هر یک میلیون تن محصول در پایین دست و بالادست پتروشیمی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی صبح امروز سه شنبه، هفتم دی در آیین گرامی داشت روز صنعت پتروشیمی بیان نمود: پتروشیمی می تواند به عنوان صنعت پیشران بخش های دیگر را یاری کند. حدود 70 طرح در حال انجام با 105 میلیارد دلار ارزش در این صنعت وجود دارد که می توانیم با یاری شرکت های دانش بنیان و پژوهش و فناوری پتروشیمی احتیاج های فناورانه این طرح ها را تأمین کنیم.

وی گفت: 50 میلیون تن طی سال های آینده به ظرفیت صنعت پتروشیمی اضافه نموده می گردد که هر یک میلیون تن محصول در پایین دست و بالادست 170 هزار شغل ایجاد خواهد نمود.

شاهمیرزایی گفت: وزیر امروز قول گرفته است تا همه کاتالیست های پالایشی و پتروشیمی طی سه سال آینده داخلی سازی گردد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: از همه سرمایه گذاران دعوت می کنم که به صورت عملیاتی وارد توسعه این صنعت شوند و شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمادگی کامل دارد که در همه موارد سرمایه گذاران را حمایت کند.

وی اضافه نمود: همه کارگران و زحمت کشان در سطوح انتهایی این صنعت سرمایه اصلی این صنعت هستند و مدیران خدمت گزاران شما هستند. نسخه اولیه اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده شده و باید باقی مراحلش طی گردد تا برای تصویب به دولت ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7542

به "امکان ایجاد 170 هزار شغل با هر یک میلیون تن محصول در پایین دست و بالادست پتروشیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ایجاد 170 هزار شغل با هر یک میلیون تن محصول در پایین دست و بالادست پتروشیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید