اعلام ممنوعیت ورود گردشگران به ابیانه

به گزارش نوای پرنده پارسی، بر طبق آخرین خبرهای واصله، بخاطر شیوع کرونا در کشور، ممنوعیت ورود گردشگران به ابیانه تا اطلاع ثانوی اعمال شد.

اعلام ممنوعیت ورود گردشگران به ابیانه

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

ورود گردشگران به ابیانه ممنوع شد

محمدرضا علیرضایی ابیانه با تاکید بر اینکه ابیانه اکنون در شرایط کاملا سفید است و شورا و دهیاری روستا در روزهای ابتدایی مطرح شدن شیوع این بیماری، همه ساکنان این روستا را پایش کردند و خوشبختانه علایم اولیه در هیچ کدام از آنها مشاهده نشد، اظهار می نماید: در حال حاضر نیز در زمان ورود و خروج، کارمندان روستا و ابیانه ای هایی که در روستا مستقر نیستند به طور کامل پایش می شوند. او با بیان اینکه از گردشگران درخواست نموده ایم و همچنین اعلام می کنیم که بازدید از این روستای تاریخی را به زمان دیگری موکول نمایند، ادامه می دهد: هر چند نسبت به گذشته حضور گردشگران در این روستای تاریخی بسیار کمتر شده، اما هنوز گاهی با ورود گردشگران روبرو می شویم که معمولا در سرپل هنجن یا نهایتا عوارضی روستا از ادامه راه شان جلوگیری می گردد. وی با بیان اینکه به احتمال زیاد این شرایط تا نوروز 99 ادامه داشته باشد، می گوید: تابع دستور ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در اصفهان هستیم و تا زمانیکه اعلام نگردد مجبوریم از ورود گردشگران به ابیانه جلوگیری کنیم.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3921

به "اعلام ممنوعیت ورود گردشگران به ابیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ممنوعیت ورود گردشگران به ابیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید