اطلاعات کامل مرکز خرید استانبول مال

به گزارش نوای پرنده پارسی، مرکز خرید استانبول مال | Mall of Istanbul

از آن جایی که یکی از کارهای مهم سفر به استانبول خرید کردن است و در حال حاضر هم در بهترین فصل سفر به استانبول هستیم، به نظر می رسد که معرفی مراکز خرید استانبول می تواند یکی از کاربردی ترین مطالب برای شما خوانندگان عزیز باشد. مرکز خریدی که امروز می خواهیم برای شما معرفی نموده و مورد آنالیز قرار دهیم، مرکز خرید استانبول مال است. این مرکز خرید بزرگ و زیبا در محله محمود بی است. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، مرکز خرید استانبول مال را کامل و جامع بشناسید.

اطلاعات کامل مرکز خرید استانبول مال

همه چیز درباره مرکز خرید استانبول مال

استانبول علاوه بر این که جاذبه های گردشگری فراوانی دارد، یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید کردن هم هست! این شهر بزرگ پر است از مرکز خریدهای متنوع و گوناگون. از مراکز خرید بسیار مدرن و مجلل گرفته تا پاساژهای معمولی و دست فروشان! در این میان مرکز خرید استانبول مال یکی از بزرگ ترین و کامل ترین مراکز خرید استانبول است که حضور در آن هم فال است و هم تماشا. در این مجتمع تجاری برای شما هم امکان خرید وجود دارد و هم امکانات خوبی برای سرگرمی وجود دارد. حضور در این مرکز خرید می تواند برای شما زمینه حضور در بین تمامی برندها و مارک های بین المللی دنیای مد را فراهم بیاورد.

مرکز خرید استانبول مال از آن دسته مجتمع های تجاری است که بعضی از بزرگ ترین شعب فروشگاهی را در سراسر ترکیه در خود دارد. اگر راهی استانبول هستید این نکته را به یاد داشته باشید که همواره در آخر فصل بهار و با آغاز فصل تابستان، استانبول مال که به آن موی هم می گویند؛ با برگزاری جشنواره های خرید و دادن تخفیف های بسیار به مشتریان خود این فرصت را به وجود می آورد که هم یک خرید جانانه و اساسی داشته باشند و هم بتوانند تا با هر بودجه ای که دارند از نمایندگی برندهای معروفی همچون بالمین، دبنهامز، دکتلون و بسیاری از مارک های معروف دیگر دنیا خرید نمایند.

این مجتمع بسیار بزرگی خرید و تفریح دارای 4 طبقه بسیار بزرگ و وسیع است که در هر کدام ای این طبقاتش پر است از مغازه ها و فروشگاه های بسیار بزرگ. بر اساس آخرین آماری که مرکز خرید استانبول مال از خود منتشر نموده، 30 فروشگاه و مغازه فعال در حال حاضر در آن فعالیت می نمایند. اگر قصد خرید وسایلی همچون: لباس و پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه، کیف و کفش، لوازم جانبی و به اصطلاح اکسسوری های مختلفی همچون عینک های مارک دار، زیورآلات مختلف و متفاوتی از طلا گرفته تا بدلیجات مارک دار و انواع و اقسام لوازم خانگی را می توانید در این مرکز خرید پیدا نموده و خریداری نمایید.

البته خرید کردن تنها کاری نیست که شما می توانید در مرکز خرید استانبول مال انجام دهید و می توانید از امکانات تفریحی این مرکز خرید نیز استفاده نمایید. در مرکز خرید استانبول مال فودکورت ها و رستوران های مختلفی وجود دارد که شما می توانید به آن ها رفته و یک شکم گردی حسابی در رستوران های خوب این مرکز خرید داشته باشید. فقط کافی است تا تصمیم بگیرید که تصمیم دارید که غذای فست فودی بخورید یا غذای ترکی!

البته این امکان در اختیار شما نیز هست که از رستورانی بهره ببرید که منوی غذایی آن بین المللی و یا اروپایی است. اگر هم که میل به غذا ندارید، کافه های مرکز خرید استانبول مال در طبقات مختلف هستند تا پذیرای شما و یا همراهانتان باشند. اگر هم که خواستید تا کمی تفریح کنید، می توانید تا خودتان را به سینمای سین تِک که دارای 16 سالن مختلف است و با آخرین تکنولوژی های دنیای سینما ساخته شده است برسانید و فیلم روز ببنید. درباره مرکز خرید استانبول مال این نکته را می دانید که در خود یکی از بزرگ ترین شهربازی های سرپوشیده ترکیه و حتی اروپا را در خود جای داده است؟ این شهربازی بسیار بزرگ و سرپوشیده پر است از بازی های متنوع هیجان انگیز که نه تنها می تواند فرزند شما را سرگرم کند بلکه حتی خود شما را هم درگیر خودش کند!

بهترین بازی که در موی پارک وجود دارد، پارک برفی آن است. این ها بهترین خدماتی بودند که در مرکز خرید استانبول مال برای شما در نظر گرفته شده است. به جز این ها شما می توانید از امکاناتی همچون: مجموعه بولینگ آتلانتیس، اتاق مادر و کودک، پارکینگ خانوادگی، اینترنت بی سیم نا محدود و رایگان در محوطه استانبول مال، مجموعه موی صحنه، مرکز اورژانس و یاری های اولیه، نمایندگی گلوبال بلو، پارکینگ رایگان و بسیاری از امکانات دیگر وجود دارد. در این مرکز خرید نزدیک به 50 آسانسور و نزدیک به 90 راه مخصوص پله برقی در 4 طبقه مجزا وجود دارد.

آدرس: Ziya Gökalp Mahallesi, Süleyman Demirel Blv No:7, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul, Turkey

منبع: mallofistanbul.com.tr

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1284

به "اطلاعات کامل مرکز خرید استانبول مال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات کامل مرکز خرید استانبول مال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید