استفاده پزشکان آمریکایی از کیسه زباله به جای لباس محافظتی

به گزارش نوای پرنده پارسی، بسیاری از پزشکان و پرستاران بیمارستانهای آمریکا به دلیل کمبود وسایل محافظتی و تجهیزات درمانی، مجبور به استفاده از کیسه زباله برای حفظ جان خود شدند.

استفاده پزشکان آمریکایی از کیسه زباله به جای لباس محافظتی

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ با شیوع ویروس کرونا و افزایش روزانه مبتلایان در آمریکا، بسیاری از بیمارستانهای این کشور با کمبود تجهیزات درمانی و محافظتی روبرو شدند.

این کمبود ها علاوه بر بیماران، جان بسیاری از پزشکان و پرستاران را نیز به خطر انداخته است؛ پایگاه خبری ایندیپندنت نوشت، پرستاران و پزشکان بیمارستانهای شهر نیویورک آمریکا به دلیل کمبود لباس های محافظتی، مجبور به استفاده از کیسه زباله شدند.

بسیاری از پرستاران بیمارستان مونت سینا وست نیویورک برای محافظت از خود، کیسه زباله بر تن نموده و به کار خود مشغول می شوند.

علاوه بر لباس های محافظتی، کمبود ماسک نیز جان بسیاری از پزشکان و پرستاران را به خطر انداخته است؛ بسیاری از آنها از ماسک های یک مصرف، چندین بار در روز استفاده می نمایند.

یکی از پرستاران بیمارستان مونت سینا وست به دلیل استفاده از کیسه زباله بجای لباس محافظتی، جان خود را از دست داده است.

پرسنل پزشکی این بیمارستان گفته اند که کریس کلی به دلیل کمبود لباس محافظتی و تجهیزات اولیه جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داد.

یکی از پرستاران این بیمارستان در مصاحبه با نیویورک پست گفت: بیمارستان باعث مرگ کریس شده است و باید به همین خاطر جوابگو باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4156

به "استفاده پزشکان آمریکایی از کیسه زباله به جای لباس محافظتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده پزشکان آمریکایی از کیسه زباله به جای لباس محافظتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید