اخراج روسیه از گروه 8 اقدامی غیر سازنده است

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: نخست وزیر سابق ایتالیا اقدام رهبران گروه 7 در اخراج روسیه از گروه 8 را اقدامی غیر سازنده ارزیابی کرد و خواهان ادامه مذاکره و تبادل نظر با مسکو شد.

اخراج روسیه از گروه 8 اقدامی غیر سازنده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از صدای روسیه، سیلویو برلوسکونی نخست وزیر پیشین ایتالیا که به جرم کلاهبرداری مالیاتی محکوم و از سنا اخراج شده ضمن اشاره به تصمیم گروه 7 برای اخراج روسیه از گروه 8 تاکید نمود، به نظر من همه تصمیمات اتخاذ شده دیپلماسی غرب در قبال روسیه در فضایی غیر سازنده بوده است.

بر اساس این گزارش رهبران گروه 7 در نشست اخیر خود در شهر لاهه تصمیم گرفتند تا عضویت روسیه در گروه 8 را به حالت تعلیق درآورند و به جای شرکت در نشست گروه 8 در شهر سوچی روسیه در اجلاس 7 کشور صنعتی که قرار است ژوئن برگزار گردد، شرکت نمایند.

علت اصلی اخراج روسیه از گروه 8 اقدام مسکو در تصرف شبه جزیره کریمه و الحاق آن به خاک این کشور بوده است. آمریکا و اتحادیه اروپا تاکنون تحریم های سیاسی و مالی را ضد مقام های روسی اعمال نموده و نسبت به اتخاذ تحریم های مالی و تجاری ضد مسکو در صورت تشدید بحران اوکراین هشدار داده اند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2655

به "اخراج روسیه از گروه 8 اقدامی غیر سازنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج روسیه از گروه 8 اقدامی غیر سازنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید