ابعاد تازه پرونده شاسی بلندهای مجلس ، عروس ها و دامادهای نمایندگان هم خودرو گرفتند

به گزارش نوای پرنده پارسی، علیرضابیگی نماینده تبریز جزئیات جدیدی از پرونده شاسی بلندهای مجلس افشا کرد. در این پرونده، امضای رئیس منابع انسانی معاونت اجرایی وقت مجلس پای نامه خانمی که شرکت صوری و جعلی به نام وی تشکیل شده دیده می گردد. دقت کنید که امضای یک مقام ارشد اداری مجلس در کنار امضای خانمی است که در کوهدشت در حال زراعت است و شرکت به نام این خانم و خواهرش ثبت شد و روح شان هم از این موضوع خبر ندارد.

ابعاد تازه پرونده شاسی بلندهای مجلس ، عروس ها و دامادهای نمایندگان هم خودرو گرفتند

بیت ران - جزئیات نو از پرونده شاسی بلندهای مجلس به وسیله علیرضابیگی نماینده تبریز اعلام شد. او معتقد است ردِپای دو خانم هم در ماجرا وجود دارد. علاوه بر این، عروس ها و دامادهای نمایندگان هم خودرو گرفتند. این یعنی علم به قباحت موضوع.

احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس یازدهم درباره آخرین ابعاد این موضوع گفت: بعضی نمایندگان با اسامی از قبیل دفترداران، رانندگان، عروس و دامادشان این خودروها را دریافت کردند. بنابراین این نمایندگان نسبت به قباحت این کار آگاهی داشتند و می دانستند این اقدام برازنده خانه ملت نیست.

ماجرای امضاء خانمی که در کوهدشت زراعت می نماید!

علیرضابیگی نماینده افشانماینده پرونده شاسی بلندهای مجلس گفت: امضای رئیس منابع انسانی معاونت اجرایی وقت مجلس پای نامه خانمی که شرکت صوری و جعلی به نام وی تشکیل شده دیده می گردد. دقت کنید که امضای یک مقام ارشد اداری مجلس در کنار امضای خانمی است که در کوهدشت در حال زراعت است. شرکت به نام این خانم و خواهرش ثبت شده و روح شان هم از این موضوع خبر ندارد.

او اضافه نمود: شرکت خودرویی مذکور بر خلاف فرمان 8 ماده ای رئیس جمهور واگذاری خودرو را خارج از سامانه عمومی انجام داده است. باید به این تخلف رسیدگی گردد که در این واگذاری خلاف مقررات، مشتری خود را چگونه انتخاب نموده است.

مشتری شرکت خودرویی متخلف در این پرونده، یک شرکت صوری و جعلی است. چگونه یک شرکت صوری طرف قرارداد این شرکت خودرویی قرار گرفته است؟ آیا مقررات اجازه می دهد که شرکت خودرویی متخلف با شرکتی که یک میلیون تومان سرمایه دارد و مدیرعامل و رییس هیات مدیره دو خواهری هستند که در کوهدشت مشغول زراعت هستند و روحشان خبر از این موضوع ندارد قرارداد تنظیم نمایند؟

علیرضابیگی ادامه داد: این شرکت از جانب معاونت اجرایی مجلس طرف قرارداد شرکت خودرویی متخلف قرار گرفته است. این اقدامات بسیار عجیب است که چطور حیثیت مجلس در سایه سوءتدبیر به بازی گرفته شده است. در کنار توجه به نقش و سهم نمایندگان مجلس در این مساله باید به این نکته هم توجه داشت که چه کسانی نمایندگان را به سمت این موضوع سوق دادند و زمینه این تخلف را فراهم کردند. متاسفانه باید تاکید کنم که این اقدام جز با زمینه چینی ساختار اداری مجلس نمی توانست رخ دهد. یعنی این تخلف از جانب شاکله اداری مجلس سازماندهی شد.

سوء مدیریت مجلس

علیرضا بیگی مدیریت فعلی مجلس را مقصر بروز این اتفاق دانست. او گفت: آنچه رخ داد در خوش بینانه ترین حالت ممکن محصول سوءمدیریت رئیس مجلس بود. این سوءمدیریت سبب این شرایط شد چرا که پیش بینی نکردند این موضوع می تواند برای نهاد مجلس چه تبعاتی داشته باشد.

هرچند که کسانی که سازماندهی این تخلف را برعهده داشتند می دانستند چه تبعاتی در پی این قضیه است و این موضوع به یک رسوایی می انجامد. دقیقا به همین علت هم کسانی که در این تخلف دست داشتند با اسامی غیر این خودروهای را دریافت کردند.

به من گفتند از این موضوع بگذر!

علیرضابیگی در ادامه شرحات خود بیان نمود: آقای نیکزاد به من می گفتند ما با این تخلف برخورد کردیم و شما از این موضوع بگذر. من متوجه نمی شوم با برکناری معاون اجرایی چه برخوردی با این مساله صورت گرفت و برخورد ادعایی از طرف هیات رییسه مجلس چه آثاری داشت که منجر به تکرار این تخلف نگردد. و یا با این نمایندگان چه برخوردی شده است؟

از طرف دیگر نوع نگاهی که هیات رییسه به نمایندگان دارد غلط است. هیأت رئیسه تصور مینمایند این شیوه برخورد نوعی مدیریت است. این نوع نگاه سبب وهن مجلس است. درباره تاثیر افشای این موضوع در رای عدم اعتماد نمایندگان به فاطمی امین اینبار هم قرار بود وزیر مانند دوره قبل رای بیاورد. طرح این مساله عامل ثانویه ای شد و محاسبات را برهم زد. این اتفاق نقطه عطف تاریخی در روابط دولت و مجلس شد.

زمانیکه که این موضوع در مجلس اعلام شد، چندین مقام و نهاد وارد ماجرا شدند. علیرضابیگی در شرح این اتفاق گفت: یکی می گفت اگر نتوانی موضوع را اثبات کنی باید از مجلس بروی. دیگری می گفت باید بگویی اشتباه کردی. به فاصله 48 ساعت بعد از طرح این مساله از دادگستری من را احضار کردند. من تنها انتظارم این است که با همان سرعتی که مدعی العموم من را احضار کرد حالا هم با مسببان این ظلم بزرگ در حق خانه ملت هم با سرعت برخورد نمایند. انتظار دارم دادستان کل براساس گزارش تقدیمی بنده موارد را پیگیری نمایند. من و بسیاری از نمایندگان ملت خواستار برخورد حقیقی با این مساله هستیم.

قیمت خودروهای مرحله دوم سامانه یکپارچه اعلام شد / جدول قیمت خودروها

آریزو 5 اسپرت ایرانی بهتر است یا قطری؟ / آنالیز تخصصی و تصاویر رسمی

سهند پارس خودرو در خط فراوری / تصاویر اختصاصی و آنالیز فنی

منبع: بیت ران
انتشار: 8 خرداد 1402 بروزرسانی: 8 خرداد 1402 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7809

به "ابعاد تازه پرونده شاسی بلندهای مجلس ، عروس ها و دامادهای نمایندگان هم خودرو گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابعاد تازه پرونده شاسی بلندهای مجلس ، عروس ها و دامادهای نمایندگان هم خودرو گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید