ابراز همدردی پوتین با دولت و ملت هند در پی سانحه هوایی مرگبار

به گزارش نوای پرنده پارسی، در پی کشته شدن دست کم 20 نفر بر اثر فرود ناموفق یک فروند هواپیمای مسافربری در جنوب هند، رئیس جمهور روسیه در تماس تلفنی با نخست وزیر هند این سانحه را به دولت و ملت هند تسلیت گفت و با خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

ابراز همدردی پوتین با دولت و ملت هند در پی سانحه هوایی مرگبار

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز شنبه در تماس تلفنی با نارندرا مودی نخست وزیر هند، سانحه مرگباری که روز گذشته به دنبال فرود ناموفق یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاهی واقع در ایالت کرالا در جنوب هند رخ داد و دست کم 20 کشته و 140 زخمی بر جای گذاشت را تسلیت گفت.

بر اساس بیانیه ای که کرملین در مورد این تماس تلفنی منتشر نموده، پوتین خطاب به نخست وزیر هند گفته است: جناب آقای نخست وزیر، لطفاً همدردی عمیق من در ارتباط با سانحه غمباری که برای هواپیمای مسافربری در فرودگاه کالیکوت رخ داد را بپذیرید. لطفاً مراتب همدردی من با بستگان قربانیان و آرزوی بهبودی فوری برای مجروحان حادثه را به آنها برسانید.

روز آدینه یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی ایر ایندیا اکسپرس که با بیش از 190 مسافر و خدمه پروازی از دبی وارد فرودگاه بین المللی کالیکوت در جنوب هند شده بود، در هنگام فرود از باند فرودگاه خارج و بدنه آن پس از برخورد شدید با زمین دوتکه شد.

بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده از سوی منابع محلی، تا به امروز 20 نفر از سرنشینان هواپیما -از جمله دو خلبان- جان خود را از دست داده اند و حال 22 نفر از 140 نفری که طی این حادثه مجروح شده اند، وخیم است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4807

به "ابراز همدردی پوتین با دولت و ملت هند در پی سانحه هوایی مرگبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز همدردی پوتین با دولت و ملت هند در پی سانحه هوایی مرگبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید