آذری: فردا دوربین های صدا و سیما را به استادیوم راه نمی دهم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سعید آذری در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به اقدام صدا و سیما بعد از معین شدن قرعه لیگ قهرمانان آسیا و درج نشدن نام ایران مقابل تیم ذوب آهن بر خلاف پرسپولیس و استقلال گفت: در اعتراض به این توهین صدا و سیما، فردا اجازه نمی دهم دوربین های این سازمان برای بازی با پارس جنوبی به استادیوم بیایند. این دومین سال پیاپی است که صدا و سیما با این کار به ما توهین می نماید.

آذری: فردا دوربین های صدا و سیما را به استادیوم راه نمی دهم

وی اضافه نمود: سال گذشته صدا و سیما بیان کرد اشتباه سهوی یک نفر باعث شده است این اتفاق رقم بخورد. حالا سال جاری مشکل چه چیزی بوده است؟ الان نمی دانم آن یک نفر کجاست! اینطور که نمی گردد. می خواهند با این برخورد چه چیزی را ثابت نمایند و دنبال چه چیزی هستند؟ اگر اینطور است که ذوب آهن و سپاهان از اصفهان به عنوان نماینده ملت ایران در مسابقات شرکت ننمایند و به لیگ قهرمانان هم نروند.

آذری در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کنید این اتفاق عمدی است؟ تاکید نمود: نمی دانم ولی باید جلوی توهین صدا و سیما را بگیریم. در اولین اقدام هم فردا دوربین هایشان را به استادیوم راه نمی دهم. به وسیله خبرنگاران می گویم صدا و سیما خودش را فردا سبک نکند و به استادیوم نیاید. تا شبکه خبر رسما عذرخواهی نکند، آنها را به استادیوم راه نمی دهم.

وی توضیح داد: در این تصمیم خیلی هم جدی هستم حتی اگر به قیمت برکناری ام تمام گردد. سال گذشته گفتند اشتباهمان سهوی بوده است. چرا هر اشتباه سهوی به ضرر ما است؟ اشتباهات سهوی صدا و سیما، اشتباهات سهوی داوران و غیره. ما که پان اصفهانیسیم نداریم که اینطور برخورد می نمایند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اضافه نمود: وقتی پرسپولیس به فینال رسید و نایب قهرمان آسیا شد، اولین کسی بودم که به برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم تبریک گفتم. آن زمان به اینکه ایرانی هستم افتخار کرم و سرم را بالا گرفتم ولی متاسفانه صدا و سیما با این اقداماتش تبعیض قائل می گردد. منشا تمام اختلافات خودمان هستیم.

آذری با اشاره به نقش مردم اصفهان در دوران جنگ تحمیلی، اعلام نمود: در جنگ تحمیلی استان اصفهان نزدیک به 150 هزار شهید داد تا از کیان مملکت دفاع کند. چطور آن زمان اصفهانِ ایران بودیم و حالا شدیم ذوب آهن اصفهان؟! این کارها قشنگ نیست.

وی گفت: نمایندگان اصفهان در مجلس هم انگار نه انگار که اتفاقی افتاده است. من از آنها می خواهم حق مردم اصفهان را از صدا و سیما بگیرند تا جلوی این توهین ها گرفته گردد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره دیدار فردای این تیم با پارس جنوبی اظهار کرد: تیم ذوب آهن اصفهان (با تاکید روی اصفهان) دارد با انگیزه تمرین می نماید. امیدواریم در شب ولادت رسول اکرم به کارگران ذوب آهن و مردم شهید پرور اصفهان با برد یک هدیه بدهیم. البته زبیر نیک نفس و ارسلان مطهری مصدوم شده اند و امیدواریم به بازی بعدی مقابل فولاد برسند.

آذری در خاتمه درباره تغییر در کادر فنی ذوب آهن و اینکه چرا به امید نمازی فرصت بیشتری نداده است، گفت: دیگر راجع به این مسائل صحبت نمی کنم. گذشته ها تمام شده است.

پری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 522

به "آذری: فردا دوربین های صدا و سیما را به استادیوم راه نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: فردا دوربین های صدا و سیما را به استادیوم راه نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید