آبیاری درختان شمال تهران با آب های زیرسطحی

به گزارش نوای پرنده پارسی، با هدف کاهش هزینه ها و آبرسانی بهینه به درختان حاشیه معابر، استفاده از آب های جاری سطحی و زیرسطحی و بعلاوه آب خام و حذف تانکرهای آبرسان در منطقه یک انجام شد.

آبیاری درختان شمال تهران با آب های زیرسطحی

به گزارش خبرنگاران، سرپرست معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک دراین باره گفت: درختان و درختچه های خیابان یاسر به علت شیب زیاد و پارک خودروها و نبود امکان آبیاری مناسب به وسیله تانکرها حال خوبی نداشتند.

افشین خدامی اضافه نمود: براین اساس، اداره فضای سبز منطقه یک با ارتباط و هماهنگی مجموعه بنیاد در خیابان خلیلی توانست با گرفتن 63 لوله انشعاب از آب چاه، آن را به باغچه های خیابان یاسر منتقل کند.

او ادامه داد: با این اقدام هفته ای6 دستگاه تانکر آبرسان از محور غربی خیابان یاسر حذف و آبرسانی ضلع شرقی نیز با انجام عملیات حفاری به زودی انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک درباره اجرای اقدامات مشابه گفت: اقدامات لازم در زمینه شناسایی و استفاده از آب های جاری و خام محدوده از جمله در خیابان های فناخسرو، یکتا، شهرداری، الف، ولیعصر (عج) و انتقال آب از دهکده نشاط به پایین دست و ... در حال اجرا است. با این اقدامات، آبیاری بهتر و صرفه جویی در هزینه تانکرها انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7676

به "آبیاری درختان شمال تهران با آب های زیرسطحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبیاری درختان شمال تهران با آب های زیرسطحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید