7 بوکسور ازبک در فینال، تهدید پنجمی ایران در روز آخر

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران ،تا آخر روز سیزدهم بازی های آسیایی، ایران با 19، چین تایپه با 16 و ازبکستان با 15 مدال طلا، رده های پنجم تا ششم بازی های آسیایی را به خود اختصاص داده اند اما احتمال زیادی وجود دارد که امروز ازبکستان جای ایران را در رده پنجم بگیرد. هر هفت بوکسور ازبکستان که در نیمه نهایی رقابت های بوکس حضور داشتند، دیشب به فینال رسیدند که این نتیجه از قدرت بوکسورهای ازبکستان خبر می دهد. در حالیکه همه از اقتدار بوکسورهای قزاقستان می گفتند اما جدول مسابقات بوکس نشان می دهد که بوکسورهای قزاق هم مثل سایر ورزشکاران شان سال جاری خیلی شرایط خوبی نداشتند اما در عوض ازبک ها که در رده ششم هستند، در هفت وزن مردان به فینال رسیده اند و امروز برای مدال طلا کوشش می نمایند.

7 بوکسور ازبک در فینال، تهدید پنجمی ایران در روز آخر

در سه وزن زنان، نه ازبک ها و نه قزاق ها نماینده ای ندارند اما فینال هفت وزن مردان که امروز برگزار می گردد، می تواند برای کاروان ازبکستان و البته ایران مشخص کننده باشد.

ایران امروز در والیبال و بسکتبال و البته یک ماده قایقرانی، شانس طلا دارد؛ پس کار ایران برای پنجمی تمام نشده و امروز ورزشکاران ایران باید همه کوشش شان را انجام دهند تا مدالی از دست شان در نیاید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 170

به "7 بوکسور ازبک در فینال، تهدید پنجمی ایران در روز آخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 بوکسور ازبک در فینال، تهدید پنجمی ایران در روز آخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید