33 هکتار اراضی ملی دامغان خلع ید شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، محمدتقی گلی ظهر دوشنبه در آئین جشن درختکاری به میزبانی تالار همایش های الغدیر دامغان، ضمن بیان اینکه امروز باید از سرمایه های ارزشمند انفال به خوبی حفاظت کرد، اضافه نمود: در این راستا طی امسال 32.4 هکتار از اراضی ملی شهرستان حکم خلع ید دریافت نموده اند.

33 هکتار اراضی ملی دامغان خلع ید شد

وی بابیان اینکه در دامغان دو واحد یگان حفاظتی در شهرهای امیرآباد و دیباج به عنوان ضابط خاص قضائی از اراضی ملی حراست می نمایند، ابراز کرد: از ابتدای سال 97 تاکنون 9 هزار و 612 پرونده تخلف در حوزه نهال و بوته ها در راستای تخلف از ماده 42 و 43 قانون منابع طبیعی به محاکم قضائی ارسال و همگی مورد رسیدگی قرار گرفتند.

دادستان دامغان توضیح داد: بر اساس تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است و همه باید در این زمینه احساس مسئولیت نمایند لذا درختکاری، حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و جنگل ها برای ما یک وظیفه اسلامی، انقلابی، وجدانی و انسانی به حساب می آید.

هفته منابع طبیعی از 15 تا 21 اسفند و شعار این هفته منابع طبیعی، بزرگ ترین سرمایه ملی نامگذاری شده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 979

به "33 هکتار اراضی ملی دامغان خلع ید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "33 هکتار اراضی ملی دامغان خلع ید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید