راهنمای قدم به قدم بازدید از کاخ باکینگهام لندن

به گزارش نوای پرنده پارسی، کاخ باکینگهام لندن | Buckingham Palace

یکی از معدود کاخ های سلطنتی قدیمی که امروزه هم مانند قبل پابرجاست، کاخ باکینگهام لندن است. این کاخ 20 سال است که تابستان ها به روی گردشگران باز است و یکی از زیباترین، مهم ترین و دوست داشتنی ترین جاذبه های گردشگری شهر دیدنی لندن است. می خواهیم به طور کامل در خصوص این کاخ به شما اطلاعاتی بدهیم با خبرنگاران همراه شوید.

راهنمای قدم به قدم بازدید از کاخ باکینگهام لندن

اتاق های دولتی کاخ باکینگهام

به طور کلی کاخ باکینگهام لندن دارای 775 اتاق، شامل 19 اتاق دولتی و 78 حمام و اتاق های دیگر است. اتاق های دولتی اتاق هایی هستند که پادشاه در آن ها کارهای اداری و عمومی اش را انجام می داده است. از میان این اتاق ها در برخی از آن ها مراسم های مهمی مانند مراسم ازدواج هم انجام می شده است. اگر در فصل تابستان از این کاخ تماشا کنید، می توانید تور کوتاهی به این اتاق ها هم داشته باشید. تزییناتی که در این اتاق ها به کار رفته است از ستون های مرمری گرفته تا فرش های گران قیمت، کاغذ دیواری های چشمگیر، لوسترهای بزرگ و مبلمان و تندیس ها همه خیره کننده هستند و اصلا نباید فرصت تماشا آن ها را از دست داد.

هنرهای تجسمی

یکی از خوبی های بازدید از کاخ باکینگهام این است که در آن جا می توانید آثار تعدادی از برترین هنرمندهای دنیا را ببینید. در این کاخ نقاشی هایی از ون دیک، روبنز، رامبرانت، ورمر و کانالتو و تندیس هایی از کانووا وجود دارد. نقاشی هایی که در اتاق های دولتی وجود دارند پرتره هایی فوق العاده از گذشته و زمان حال افراد خانواده سلطنتی انگلستان مانند ملکه ویکتوریا، جرج سوم و ملکه چارلت و البته خانواده سلطنتی حال حاضر است.

پلکان بزرگ کاخ باکینگهام

از دیگر بخش های کاخ باکینگهام لندن پلکان بزرگ آن است، این پله های چشم نواز از جنس برونز هستند و به وسیله دیزاینر جان ناش در بین سال های 1825 تا 1830 طراحی شده اند.

تور صوتی پرنس چارلز

به عنوان بخشی از برنامه بازدیدتان از کاخ باکینگهام به شما یک راهنمای صوتی رایگان کاخ باکینگهام هم داده می گردد. جالب است بدانید که معرفی این کاخ در این فایل صوتی متعلق به شاهزاده والز یا همان پرنس چارلز است که شما را با خود به هر 19 اتاق دولتی و بخش هایی از نمایشگاه می برد. این راهنماهای صوتی به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، ژاپنی، ماندارین و پرتغالی هستند.

اتاق تاج و تخت

یکی از پر طرفدارترین قسمت های کاخ باکینگهام لندن اتاق تاج و تخت است که در آن می توان تخت های سلطنتی و متعلقات گرانبهای آن را دید.

پرچم های کاخ باکینگهام

یکی از جاذبه هایی که در زمان بازدید از این کاخ نباید از دست بدید به اهتزاز درآمدن پرچم کاخ است که هر روز انجام می گردد. در زمان هایی که ملکه در کاخ باشد، از پرچم های معمولی استفاده می گردد اما زمانی که در کاخ نباشد، پرچم اتحادیه برافراشته می گردد. از دیگر مجذوب کنندهیت های این کاخ 350 ساعت زیبا و منحصر بفرد آن است که یکی از بزرگ ترین مجموعه های ساعتی دنیا هم حساب می گردد.

ظروف چینی

کاخ باکینگهام تعدادی از برترین کالکشن های ظروف چینی را در خود جا داده است. این قطعات در واقع به دستور پادشاه جرج فرانسوی بین سال های 1783 و 1830 فراوری شده اند؛ انواع ظروف ها، فنجان های نفیس و کاسه های دست ساز از جمله آن ها هستند.

باغ کاخ باکینگهام

یکی دیگر از تحسین برانگیزترین بخش های کاخ باکینگهام باغ های آن است که مساحتی 15.8 هکتاری را در برگرفته اند و در این وسعت، 350 نوع گل های وحشی و 200 نوع درخت و یک دریاچه هم وجود دارد. این باغ ها محل برگزاری جشن ها و مراسم های سالیانه سلطنتی هم هستند، از بخش هایی که شما می توانید از آن تماشا کنید، زمین تنیس، خانه تابستانی و باغ رز است.

کاخ باکینگهام کجاست؟

کاخ باکینگهام درست در مرکز شهر لندن واقع شده است، نزدیک ترین ایستگاه ها به این کاخ ایستگاه های ویکتوریا و گرین پارک هستند. علاوه بر این، وسایل حمل و نقل عمومی و مخصوصا اتوبوس ها هم دسترسی خیلی راحتی به این کاخ دارند که برای مثال فاصله ایستگاه ویکتوریا تا این کاخ به میزان 10 دقیقه پیاده روی است.

عوض شدن گاردها

یکی از مجذوب کننده ترین بخش های بازدید از این کاخ تماشای عوض شدن گاردهاست که در بیرون کاخ انجام می گردد. اگر دوست داشتید تا این اتفاق را ببینید باید ساعت 10:15 صبح در بیرون کاخ باشید و این مراسم را ببینید.

بعد از گشت و گذار در اتاق های کاخ و بازدید از سالن نمایشگاه و نقاشی ها و سالن های آن می توانید به بخش غربی این کاخ بروید و در کافه آن انواع قهوه و ساندویچ ها را سفارش دهید. علاوه بر این یک غرفه فروش سوغاتی هم در محلی از این کاخ وجود دارد که در آن نمونه های منحصر بفردی مثل انواع نمونه های مجموعه های سلطنتی ارائه می گردد، تم بیشتر محصولاتی که در این غرفه ارائه می گردد مرتبط با خانواده سلطنتی است.

اگر کاخ باکینگهام بسته بود چه کنیم؟

اگر در موقعی به بازدید کاخ باکینگهام لندن رفتید که بسته بود می توانید جاذبه های اطراف آن را بگردید که از میان آن ها قلعه ویندسور و کاخ کنزینگتون از برترین جاذبه ها هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7539

به "راهنمای قدم به قدم بازدید از کاخ باکینگهام لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای قدم به قدم بازدید از کاخ باکینگهام لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید