100 هزار گردشگر خارجی از گمرک بیله سوار وارد کشور شدند

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیله سوار گفت: در سه ماهه تابستان سال جاری آمار مسافران ورودی ایرانی از گمرک و پایانه مرزی بیله سوار 17 هزار و 823 و آمار مسافران و گردشگران ورودی خارجی 100 هزار و 440 نفر بوده است.

100 هزار گردشگر خارجی از گمرک بیله سوار وارد کشور شدند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لحظه آخری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، فرنام حامد بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار شهرستان بیله سوار با اشاره به آمار ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان در سه ماهه تابستان 95 گفت: در سه ماهه تابستان سال جاری 7 هزار و 600 نفر در مراکز اقامتی شهرستان بیله سوار اقامت داشته اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار بیان نمود: در همین مدت تعداد 226 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی انجام و با توجه به تخلفات مشاهده شده در بعضی مراکز 13 مورد تذکر اخطار به این واحدهای اقامتی متخلف در شهرستان بیله سوار ارائه شده است.

وی تعداد واحدهای اقامتی شهرستان را 14 واحد دانست و گفت: ظرفیت پذیرش برای این واحدها 342 نفر است و در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان سال جاری 5 هزار بروشور و نقشه در بین مسافران توزیع شده است تا مراکز تاریخی و توریستی شهرستان به گردشگران و مسافران معرفی گردد.

حامد در خصوص آمار ورودی و خروجی گردشگران از گمرک و پایانه مرزی بیله سوار توضیح داد: در سه ماهه تابستان سال جاری آمار مسافران ورودی ایرانی 17 هزار و 823 و آمار مسافران و گردشگران ورودی خارجی 100 هزار و 440 نفر بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله سوار اضافه کرد: آمار گردشگران خروجی ایرانی 19 هزار و 591 و خروجی خارجی 99 هزار و 851 است که در مجموع 273 هزار و 705 نفر گردشگران ایرانی و خارجی از گمرگ و پایانه مرزی بیله سوار تردد نموده اند.

وی با اشاره به برنامه های هفته گردشگری اظهار کرد: اجرای زنگ گردشگری در مدرسه امام خمینی(ره) بیله سوار، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع گردشگری، بازدید از مراکز اقامتی در شهرستان، استقبال از نخستین گردشگران شهرستان و اطلاع رسانی به بخشداران و حضور در روستاهای هدف گردشگری از جمله برنامه های این هفته در شهرستان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3489

به "100 هزار گردشگر خارجی از گمرک بیله سوار وارد کشور شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 هزار گردشگر خارجی از گمرک بیله سوار وارد کشور شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید