یحیی گل محمدی: برای ما دریافت یک امتیاز از استقلال در آزادی خوب بود، قهرمان شدن امکانات و چیزهایی می خواهد که تیم من ندارد

به گزارش نوای پرنده پارسی، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: برای ما دریافت یک امتیاز از استقلال در استادیوم آزادی و خارج از خانه خوب بود.

یحیی گل محمدی: برای ما دریافت یک امتیاز از استقلال در آزادی خوب بود، قهرمان شدن امکانات و چیزهایی می خواهد که تیم من ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، یحیی گل محمدی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال گفت: باید از طرفداران مان تشکر کنم که از راه دور به تهران آمدند و تیم را تشویق کردند. شهرداری هم برای هماهنگی این کار خیلی یاری کرد. به نظرم در بازی هم موقعیت زیادی به دو تیم نرسید و دو تیم به کار هجومی حریف فضا نمی دادند.

برای ما دریافت یک امتیاز از استقلال در آزادی خوب بود وی اضافه نمود: برای ما دریافت یک امتیاز از استقلال در استادیوم آزادی و خارج از خانه خوب بود. به نظرم حساسیت بازی بسیار زیاد بود، چون ما در کورس بالای جدول هستیم و استقلال هم در سه بازی برنده شده بود. همه فکر می کردند این بازی جذاب می گردد، اما فکر می کنم حساسیت بازی زیاد بود. تمرکز دفاعی و گل نخوردن موضوعی بود که دو تیم روی آن بیشتر کار کردند.

خلعتبری مغز متفکر تیم ماست و دوست دارد تا آخر بازی در زمین باشد سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره اینکه محمدرضا خلعتبری پس از تعویض ناراحت بود، گفت: خلعتبری دوست دارد تا آخر بازی در زمین باشد و تیم را یاری کند. من این حس او را درک می کنم و فکر کنم بیشتر از خودش شاید ناراحت بوده است. او مغز متفکر تیم ماست و من از او تشکر می کنم و فکر کنم چون می خواست به تیم بیشتر یاری کند، ناراحت بود.

از نتیجه راضی ام اما از شکل بازی نه گل محمدی با حضور در نشست خبری در مورد تساوی تیمش مقابل استقلال گفت: بازی جذابی نبود و من فکر می کنم دلیل آن هم حساسیت بالای این مسابقه بود. هر دو تیم به سه امتیاز این مسابقه احتیاج شدیدی داشتند و همین مسئله باعث شد که این موضوع در کیفیت فنی دو تیم تأثیر بگذارد. در هر صورت دریافت یک امتیاز در استادیوم آزادی مقابل تماشاگران استقلال نمی تواند نتیجه بدی برای ما باشد. ما در این مسابقه خیلی کم موقعیت به حریف دادیم و چند موقعیت گل خوب هم خلق کردیم. از نتیجه راضی ام، اما از شکل بازی راضی نیستم، چرا که اعتقاد دارم می توانست از این جذاب تر باشد.

کار بازیکنانم در نیم فصل اول واقعاً بزرگ بود وی اضافه نمود: در هر صورت نیم فصل تمام شد و بازیکنان ما خیلی کوشش کردند تا این 31 امتیاز را کسب نمایند، آن هم با وجود مسائل زیادی که داشتند. واقعاً کارشان بزرگ بود. با تمام وجود از آنها تشکر می کنم و تشکری هم از طرفداران دارم که در طول نیم فصل و همچنین بازی امروز به بهترین شکل ما را مورد حمایت قرار دادند. در کل از تمام کسانی که ما را در نیم فصل اول حمایت کردند، قدردانی می کنم.

فعلاً احتیاجی به اضافه شدن بازیکنی جدید نمی بینم گل محمدی درباره اینکه آیا در نیم فصل بازیکنی را جذب خواهند کرد یا نه، یادآور شد: عملکرد بازیکنان ما در نیم فصل اول راضی نماینده بود، ضمن اینکه ما برای جذب بازیکن باید وضعیت مالی باشگاه را بررسی کنیم. اگر بودجه باشگاه اجازه بدهد بازیکن اضافه می کنیم، اگرچه فعلاً من احتیاجی به اضافه شدن بازیکنی نمی بینم. در نیم فصل بررسی بیشتری روی تیم مان خواهیم داشت تا اگر لازم شد بازیکن جدید جذب کنیم.

بازیکنانم نشان دادند که می خواهند بزرگ فکر نمایند سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به این موضوع که تیمش در سه فصل گذشته به زحمت در سرانجام فصل حدود 34 امتیاز را کسب می کرد، اما در نیم فصل جاری موفق شد 31 امتیاز کسب کند، گفت: در هر صورت نتایج به دست آمده حاصل کوشش همه مجموعه ماست. همان طور که گفتم بازیکنان با مسائلی که داشتند توانستند کار بزرگی نموده و 31 امتیاز به دست آورند و از آنها باید تشکر کرد. دلیل اصلی این اتفاق هم انگیزه زیاد بازیکنان برای پیشرفت بود. آنها نشان دادند که می خواهند بزرگ فکر نموده و خود را در جمع بازیکنان بزرگ کشورمان قرار دهند. به هرحال ما باید کوشش کنیم که این روند در نیم فصل دوم ادامه پیدا کند، اما نمی دانم حالا مسائل ما برای نیم فصل دوم حل خواهد شد یا نه. در حال حاضر یک بخش خصوصی امکان دارد سهام باشگاه را بخرد، که هنوز قطعیت پیدا ننموده است. منتظریم تا سرنوشت مالکیت باشگاه تعیین گردد.

عملکرد مدیران در نیم فصل به مراتب از کادر فنی سخت تر است وی در ارتباط با اینکه آیا نگران نیست تیم های بزرگ مدعی لیگ برتر بازیکنان تیمش را در نیم فصل وسوسه نموده و آنها را به خدمت بگیرند، توضیح داد: عملکرد مدیران در نیم فصل به مراتب از کادر فنی سخت تر است. اولاً اینکه باید آنها شرایطی را فراهم نمایند که بازیکنان در تیم بمانند، در کنار این مسئله باید شرایط برای جذب بازیکن نیز فراهم گردد. قطعاً در نیم فصل دوم تیم ها سخت تر امتیاز از دست خواهند داد و ما باید در شرایط به مراتب بهتری نسبت به قبل وارد مسابقات شویم. در حال حاضر 50 تا 60 روز لیگ تعطیل است و در این مدت ما باید بهترین دوران آماده سازی را از هر لحاظ پشت سر گذاشته و نقاط ضعف خود را رفع و نقاط قوت مان را تقویت کنیم.

قهرمان شدن امکانات و چیزهایی می خواهد که ما نداریم گل محمدی در سرانجام راجع به اینکه پیش از این استقلال خوزستان همین مسیر را طی نموده و قهرمان لیگ شده است و فکر می نماید پدیده هم می تواند این موفقیت را به دست آورد، گفت: قهرمان شدن یکسری امکانات و چیزهایی می خواهد که ما نداریم. در حال حاضر مسائل مالی ما زیاد است و باشگاه کوشش می نماید تا این مسئله را رفع کند. ما برای سه امتیاز هر بازی نهایت کوشش مان را می کنیم، اما سخت است که با این امکانات قهرمان شویم. اول باید در باشگاه سرمایه گذاری کنیم و خیلی امکانات به وجود بیاوریم که این مسئله قطعاً زمانبر خواهد بود. آنچه تعیین است بازیکنان ما آرزوهای بزرگ دارند و همه کوشش خود را خواهند کرد تا در سرانجام فصل عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 593

به "یحیی گل محمدی: برای ما دریافت یک امتیاز از استقلال در آزادی خوب بود، قهرمان شدن امکانات و چیزهایی می خواهد که تیم من ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: برای ما دریافت یک امتیاز از استقلال در آزادی خوب بود، قهرمان شدن امکانات و چیزهایی می خواهد که تیم من ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید