گواردیولا: می ترسیدیم مثل بازی فصل قبل ببازیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، پپ گواردیولا می گوید که منچسترسیتی تحت هدایتش با وجود پیروزی 3 بر یک در دربی منچستر، تحت فشار بوده است هرچند اتفاقاتی نظیر آنچه برای بازیکن تیم او رحیم استرلینگ رخ داد قابل اجتناب است. بال انگلیسی سیتی در دقایق انتهای بازی، برای تلف کردن وقت در شرایطی که تیمش جلو و بازی را عملاً برده بود، توپ را نگه داشت که این حرکت او خوان ماتا هافبک یونایتد را ناراحت کرد و همین موضوع سبب شد که پپ گواردیولا در انتها بازی به استرلینگ تذکر بدهد. او گفت کنترل بازی چیز خوبی است اما دلیلی برای نمایشی انجام دادن این کار به سبک استرلینگ وجود نداشته است.

گواردیولا: می ترسیدیم مثل بازی فصل قبل ببازیم

گواردیولا گفت: من بازی استرلینگ را خیلی دوست داشتم. بهترین راه حفظ نتیجه، نگه داشتن توپ است. این بهترین راه است و بازیکنان ما لروی سانه و فیل فودن هم همین کار را کردند. دو سه دقیقه به انتها بازی آنها کنترل مطلق داشتند اما بهترین راه حفظ نتیجه برگشتن به خط دفاعی نیست چون در آن صورت هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. استرلینگ چند حرکت پا به توپ انجام داد که قابل اجتناب است اما او جوان است و پیشرفت می نماید. گواردیولا از عملکرد سیتی راضی بود بخصوص که تیمش در نهایت توانست با دو گل برتری بازی را به انتها برساند.

  • خلاصه بازی منچسترسیتی 3 - منچستریونایتد 1 (ویدیو)

    او ادامه داد: نیمه اول خیلی خوب نبود. ما طوری بازی می کردیم که انگار فقط دنبال از دست ندادن توپ هستیم و انگیزه ای برای حمله و انجام دادن کاری دیگر نداریم. تحت فشار بودیم. با توجه به نتیجه بازی فصل گذشته (باخت خانگی سیتی مقابل یونایتد) می ترسیدیم اتفاقی مشابه بیفتد اما این بار به حریف موقعیت ندادیم و خیلی خوب دفاع کردیم بخصوص در ضربات ایستگاهی که آنها از ما قویتر هستند. مخصوصا وقتی که گوندوگان و رحیم به عنوان یک مهاجم جایگیری می نمایند، ما پاس های بیشتری داشتیم و بعد از آن بسیار بهتر بازی کردیم. عملکرد ما در 30 دقیقه انتهای بازی واقعاً خوب بود. این پیروزی حاشیه امنیت 2 امتیازی سیتی در صدر جدول را حفظ کرد ضمن اینکه رکورد این تیم مقابل تیم های تاپ لیگ را در قیاس با فصل قبل ارتقا داد. با این حال گواردیولا هشدار داد که نباید لیورپول و چلسی را دست کم گرفت. او گفت: سیتی، لیورپول، چلسی، آرسنال و تاتنهام آنها همگی اسامی با شانس قهرمانی هستند. ما هم فقط 2 امتیاز جلوتریم که چیزی محسوب نمی گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 484

به "گواردیولا: می ترسیدیم مثل بازی فصل قبل ببازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: می ترسیدیم مثل بازی فصل قبل ببازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید