پرتغال بدون رونالدو در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا

به گزارش نوای پرنده پارسی، پرتغال به لطف تساوی بدون گل مقابل ایتالیا در سن سیرو به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد. قهرمان اروپا اولین تیمی است که به این مرحله صعود می نماید و بازی آخر این تیم مقابل لهستان هم تشریفاتی خواهد بود. پرتغال در حالی توانست سرگروه گردد که بعد از جام جهانی روسیه از رونالدو استفاده ننموده است. این تیم از سه بازی 7 امتیاز دارد، ایتالیا با 5 امتیاز دوم است و لهستان با یک امتیاز در رده آخر قرار گرفته و به دسته دوم این مسابقات سقوط نموده است.

پرتغال بدون رونالدو در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا

مانچینی پس از نمایش خوب و پیروزی تیمش مقابل لهستان کوشش نموده بود ترکیب آن بازی را حفظ کند و کنترل جریان بازی را به مثلث جورجینیو، وراتی و بارلا سپرده بود. ایتالیا در یک ساعت اول بازی برتری نسبی داشت و فرصت های خوبی به دست آورد، ولی بازیکنان این تیم نتوانستند به گل برتری برسند. یکی از بهترین آنها در اواخر نیمه اول توسط ایموبیله در موقعیت تک به تک از دست رفت و روی پاتریسیو مهاری خروجی عالی داشت.

ایتالیا نیمه اول را با 68 درصد مالکیت توپ به سرانجام برد، ولی با گذشت زمان بازیکنان این تیم خسته شدند و تعویض های مانچینی هم نتوانست کمکی به تغییر جریان بازی کند.

مانچینی: این یک گام به جلو بود

مانچینی بعد از بازی مدعی شد که تیمش نسبت به بازی با لهستان پیشرفت داشته. سرمربی ایتالیا گفت: تا دقیقه 70 برتر از پرتغال بودیم، ولی ریتم بازی مان افت کرد. این قابل انتظار بود چرا که نمی توان نود دقیقه در زمین حریف بازی کرد. این بازی نسبت به بازی با لهستان یک قدم به جلو بود، چرا که پرتغال قوی تر از لهستان است و ما کل بازی آنها را کنترل کردیم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 504

به "پرتغال بدون رونالدو در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتغال بدون رونالدو در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید