گرم کردن خانه ها در اسکاتلند با هیدروژن از سال 2022

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، شرکت اس جی ان که گاز طبیعی را در انگلیس فراوری می نماید، از موافقت خود با توزیع هیدروژن به عنوان یک گاز طبیعی سازگار با محیط زیست در 300 منزل در اسکاتلند خبر داده است.

گرم کردن خانه ها در اسکاتلند با هیدروژن از سال 2022

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

طرح یادشده در منطقه لونموث به اجرا درمی آید و فراوری هیدروژن مورد احتیاج در یک کارخانه الکترولیز صورت می گیرد. در این کارخانه از یک توربین بادی برای تأمین برق مورد احتیاج به منظور جدا کردن گاز از آب استفاده می گردد.

استفاده و مصرف هیدروژن در ابتدای اجرای این طرح در منازل رایگان خواهد بود. عملیاتی شدن این طرح و استفاده گسترده تر از آن در انگلیس تا مارس سال 2027 طول خواهد کشید.

قرار است اداره گاز و برق انگلیس بودجه ای 18 میلیون پوندی را به پشتیبانی از این طرح و توسعه آن اختصاص دهد. دولت اسکاتلند نیز 6.9 میلیون پوند را به طور جداگانه به طرح یادشده اختصاص خواهد داد.

دولت انگلیس میخواهد میزان انتشار گازهای گلخانه ای را تا سال 2050 به صفر برساند. مقامات اسکاتلندی نیز امیدوارند تا سال 2045 به همین هدف دست یابند. نصب و راه اندازی تجهیزات مورد احتیاج بدین منظور تا قبل از سرانجام امسال میلادی شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5744

به "گرم کردن خانه ها در اسکاتلند با هیدروژن از سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرم کردن خانه ها در اسکاتلند با هیدروژن از سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید