گابریله پین در تمرینات استقلال چه می نماید؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، گابریله پین که از فصل گذشته زمزمه های حضورش در استقلال داغ شده بود و هر بار به دلیلی با مانع برای این حضور روبرو می شد، در آستانه بازی با الهلال به اردوی این تیم در امارات اضافه شد و کار رسمی خود را با آبی ها استارت زد.

گابریله پین در تمرینات استقلال چه می نماید؟

مربی ایتالیایی حال حاضر استقلال که سابقه حضور در جمع دستیاران جزاره پراندلی را در تیم های پارما و فیورنتینا و... را در کارنامه دارد و در تیم ملی این کشور هم به اسم دستیار حضور داشته، اکنون با استقبال ویژه ای از سوی بازیکنان روبرو شده است. بازیکنانی که قابلیت فنی این مربی ایتالیایی را کاملا باور دارند و به موفقیت در کنار او با زوج فرهاد مجیدی و گابریله پین کاملا امیدوارانه صحبت می نمایند. دو مربی که به گواه بازیکنان این تیم با بالاترین جنبه محبوبیت و فنی در سطح فوتبال ایران، قادر خواهند بود بعد از سال ها یک افتخار قابل توجه را به کارنامه این باشگاه اضافه نمایند.

پین و حضوری فعال در بحث فنی

بازیکنان استقلال مهمترین خصوصیت این مربی ایتالیایی را حضور فعال وی در بحث های فنی می دانند. پین که خود را کاملا علاقه مند به کار نشان داده، هر چند نتوانسته با توجه به پروتکل کرونا با طرفداران پرشور استقلال برخورد کاملی داشته باشد، اما در تبادل نظر های که با بازیکنان داشته از این استقبال خود را شگفت زده نشان می دهد. او که برنامه های تمرینی کاملی برای هر جلسه تمرینی در نظر دارد، شیوه های دفاعی جالبی را برای بازیکنان این تیم در نظر گرفته که بازیکنان حتی باتجربه این تیم که سابقه همکاری با چندین مربی را در کارنامه دارند هم از آن به اتفاقی که می تواند آینده این تیم را قابل اتکا نشان دهد، یاد می نمایند.

مهمترین موضوعی که این روز ها پین روی آن پافشاری دارد، بحث دفاعی و تمریناتی در این جهت برای تقویت تیم است. شاید یکی از ضعف هایی که در فصل گذشته استقلال در مورد آن به دردسر دچار شد موضوع ساختار دفاعی این تیم بود. جایی که حتی این موضوع گریبانگیر بیشتر بازیکنان تدافعی این تیم هم شد و آن ها را به دردسر در مورد نقدها و ... روبرو کرد.

بازیکنان کنونی استقلال، اما مدعی اند ساختار دفاعی و تاکتیک هایی که پین در حال اجرایی کردن آن در استقلال است، کاملا نشات گرفته از فوتبال این کشور است که به واسطه آن در فوتبال جهان هم شناخته می گردد و در آخرین تورنمنت هم آن ها ضمن اجرای مجذوب کننده آن و توامان سود بردن از برترین موقعیت ها، به قهرمانی یورو هم دست یافتند.

شاید اینکه نقشه تاکتیکی ایتالیا بتواند در استقلال به وسیله گابریل پین اجرایی گردد، کاملا رویاپردازانه به نظر می رسد، اما مسلما شاید با تعاریفی که بازیکنان این تیم دارند و خصوصا استقبال آن ها از تمریناتی که مدعی هستند بدون تکرار و نوین محسوب می شوند، بتوان به آینده آبی ها امیدوار بود.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7385

به "گابریله پین در تمرینات استقلال چه می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گابریله پین در تمرینات استقلال چه می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید