کیانی: امسال کیفیت لیگ والیبال پایین می آید

به گزارش نوای پرنده پارسی، نگار کیانی، لیبروی تیم ملی والیبال بانوان ایران معتقد است کیفیت و سطح مسابقات لیگ برتر والیبال امسال به دلیل ویروس کرونا کاهش می یابد.

کیانی: امسال کیفیت لیگ والیبال پایین می آید

نگار کیانی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در ورزش گروهی، بازیکنان باید کنار هم قرار گرفته و تمرین تیمی داشته باشند تا به سطح آمادگی انفرادی، تیمی، تکنیکی و تاکتیک برسند. متاسفانه شرایط ویروس کرونا باعث شده عملکرد هر بازیکن در پُست خودش پایین بیاید. با این شرایط، کیفیت و شرایط لیگ امسال دچار مشکل شده و کیفیت بازیکنان کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه ورزش در شرایط قرنطینه به کار سختی تبدیل شده است، شرح داد: من تمرینات بدنسازی را در منزل انجام می دهم تا شرایط آمادگی جسمانی ام افت نکرده و خودم را آماده نگه دارم اما از آنجایی که تمرینات گروهی و کار با توپ کیفیت بالاتری دارد، اکنون قادر به انجام کار تیمی نیستم.

لیبروی تیم والیبال سایپا به مشخص نشدن برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا اشاره کرد و گفت: معمولاً در این مقطع از سال برای مسابقات جام باشگاه های آسیا آماده می شدیم که متاسفانه هنوز خبری مبنی بر برگزاری یا تعویق رقابت ها نیست. چون شرایط فدراسیون ها مشخص نشده است. این مسابقات قرار بود اواخر این ماه برگزار شود.

وی ادامه داد: هنوز از طرف فدراسیون جهانی و آسیایی، خبر قطعی برای برگزاری مسابقات نداده اند. امیدوارم روزهای خوبی بیاید و ما بتوانیم به شرایط تمریناتی قبل برگردیم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4431

به "کیانی: امسال کیفیت لیگ والیبال پایین می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: امسال کیفیت لیگ والیبال پایین می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید