کومان: باید جام ببرم تا نزد هواداران بارسلونا محبوب شوم، اینجا کارم سخت است

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که برای تبدیل شدن به یک مربی محبوب نزد هواداران کار سختی پیش رو دارد.

کومان: باید جام ببرم تا نزد هواداران بارسلونا محبوب شوم، اینجا کارم سخت است

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد با وجود سابقه خوبی که در دوران بازی اش در این تیم از خود بر جای گذاشته، هنوز به عنوان یک مربی نزد هواداران کاتالان ها محبوبیت ندارد.

کومان که در اوایل دهه نود با بارسلونا قهرمان اروپا شد، تابستان امسال سکان هدایت این تیم را تحویل گرفت اما تیمش تا این مقطع از فصل پرفراز و نشیب ظاهر شده و هواداران هم از این شرایط راضی به نظر نمی رسند.

کاپیتان سابق کاتالان هم به این موضوع اذعان داشت و گفت: هر مربی ای که به بارسلونا بیاید محکوم به کسب قهرمانی است تا هواداران راضی باشند. ممکن است که من به خاطر سابقه دوران بازی ام در این تیم معروف باشم اما در نهایت چیزی که برای شما به عنوان یک مربی در اینجا ملاک موفقیت محسوب می شود، کسب جام است. اگر شما به کارنامه دوران مربیگری من نگاه کنید، البته نه فقط هلند، بلکه تیم های دیگری مانند بنفیکا، والنسیا، اورتون و ساوتهمپتون، متوجه می شوید که هیچ یک از آنها آنقدر باشگاه های بزرگی نبودند که از من انتظار برود همه جام ها را ببرم.

کومان اضافه کرد: در بارسلونا باید جام ببرم تا دل هواداران را به دست بیاورم و الان که در این تیم کار می کنم، می بینم که جام بردن به این آسانی ها هم نیست. الان به عنوان یک مربی احساس می کنم که یک سری تصمیمات باید گرفته شود، یک سری تغییرات باید اعمال شود، بازیکنان جوان باید فرصت بازی پیدا کنند و بعد از مدتی باید عملکردشان را ارزیابی کرد. بنابراین یک مربی باید سخت کار کند و نشان دهد که در تیمی مثل بارسلونا موفقیت یا عدم موفقیت تیم به عملکرد مربی اش وابسته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5942

به "کومان: باید جام ببرم تا نزد هواداران بارسلونا محبوب شوم، اینجا کارم سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: باید جام ببرم تا نزد هواداران بارسلونا محبوب شوم، اینجا کارم سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید