کاپلو:رم تنها رقیب جدی یووه برای قهرمانی است، فوتبال ایتالیا مسائل جدی دارد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه جالوروسی را تنها رقیب بانوی پیر برای دفاع از عنوان قهرمانی اش در کالچو می داند.

کاپلو:رم تنها رقیب جدی یووه برای قهرمانی است، فوتبال ایتالیا مسائل جدی دارد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، فابیو کاپلو که به همراه هر 2 تیم رم و یوونتوس قهرمان سری A شده است، عقیده دارد رم تنها تیمی است که می تواند سد راه راه پوشان تورین برای کسب سومین اسکودتوی متوالی شان گردد.

کاپلو که روز گذشته به فلورانس سفر نموده بود تا در مراسم تجلیل از مشاهیر فوتبال ایتالیا شرکت کند در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای فصل همه گفته اند که یوونتوس این فصل قوی ترین تیم لیگ است. در آن مقطع هم تیم هایی مانند رم بودند که توانستند عرض اندام نمایند هرچند این تیم اکنون 4 مساوی متوالی داشته است. البته تیم رم هنوز هم در بالای جدول است و فارغ از دغدغه بازی های اروپایی می تواند به عنوان تنها رقیب جدی یوونتوس با این تیم برای کسب اسکودتو رقابت کند.

کاپلو که نامش در کنار اسطوره های دیگری مانند فرانکو باره سی، گابریل باتیستوتا، ماسیمو موراتی، جان ریورا، ارالدو مونزلیو و همچنین داوران برجسته ای مانند چزاره گاسونی و سرجیو گونلا در تالار مشاهیر فوتبال ایتالیا ثبت شد، به سوالی درباره تصمیم اخیر سران یوونتوس برای محرومیت طرفداران افراطی و جایگزین کردن آنها با 12 هزار کودک پاسخ داد.

یووه در بازی اخیر خود برابر اودینزه، قوس جنوبی ورزشگاه خود موسوم به کوروا سود را با بچه هایی که همه آنها زیر 13 سال سن داشتند پر کرد هرچند این بچه ها هم با هو کردن اودینزه و توهین به بعضی از بازیکنان این تیم مانند زلیجکو برکیچ، مسئولان یووه را سرافکنده کردند.

کاپلو اضافه کرد: بعد از اتفاقی که در ورزشگاه یوونتوس رخ داد از خودم چند سوال پرسیدم. اینکه بچه ها آغاز به توهین به حریف کردند، نشان می دهد که این کشور (ایتالیا) از نظر اخلاقی و نگرش ورزشی اش دارای مشکلاتی جدی است. اگر من آنجا بودم به گوینده ورزشگاه می گفتم کاری کند که آن شعارها متوقف شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2144

به "کاپلو:رم تنها رقیب جدی یووه برای قهرمانی است، فوتبال ایتالیا مسائل جدی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپلو:رم تنها رقیب جدی یووه برای قهرمانی است، فوتبال ایتالیا مسائل جدی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید