کاهش محسوس گردشگران چینی از ابتدای سال جاری ، چرا چینی ها خانه های ارزان قیمت را به هتل در ایران ترجیح می دهند؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: ابراهیم پورفرج گفت: به عنوان کسی که بازار گردشگری چین را راه اندازی نموده معتقدم، دلیل کاهش گردشگران چینی بعد از دوره برتری به دلایل مختلفی از جمله عدم توجه به خواست و ذائقه چینی ها در ارائه خدمات به خصوص به زبان آنها از فرودگاه تا هتل است.

کاهش محسوس گردشگران چینی از ابتدای سال جاری ، چرا چینی ها خانه های ارزان قیمت را به هتل در ایران ترجیح می دهند؟

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

وی اضافه نمود: به دلایل متعدد از بهار سال جاری شاهد کاهش محسوس گردشگران چینی هستیم از جمله اینکه تعداد رستوران ها با غذای چینی در ایران کافی نیست؛ آنها عادات غذایی خود را دارند به طور نمونه قبل از صبحانه باید آب گرم بخورند.

پورفرج گفت: اگر میهمان نوازی از چینی ها را با آشنایی به فرهنگ و مطابق خواست آنها تقویت کنیم، ما می توانیم با یک برنامه ریزی میان مدت تعداد گردشگران چینی در کشورمان را به 10 میلیون نفر برسانیم درحالیکه هم اکنون مجموع گردشگران خارجی در ایران حدود 5 میلیون نفر در سال است.

او در پاسخ به پرسش ایرنا که چرا ضعف فرودگاه های ما با نداشتن حتی یک تابلو راهنما برای گردشگران چینی که عموما زبان انگلیسی هم نمی دانند با ضعف کمبود یا نبود تورگردانان و راهنمایان تور آشنا به زبان چینی تشدید شده است، پاسخ داد: دانشجوهای چینی که در ایران ادبیات فارسی می خوانند برای راهنمای تور شدن مورد هدف ما نیستند.

وی دلیل این مساله را شناخت اندک آنها از فرهنگ ایران دانست و اضافه نمود: آنها مثل یک فارسی زبان ایران را نمی شناسند بنابراین اولویت ما تورلیدر (راهنمای گردشگران) ایرانی برای چینی هاست.

پورفرج یادآور شد: ما هم اکنون دانشجوهایی داریم که در حال تحصیل و آموختن زبان چینی هستند و با به ثمر نشستن برنامه ها و ورود آنها به صنعت گردشگری ایران، به بازار گردشگران چینی در آینده امیدوارم.

منبع: چمدان
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2279

به "کاهش محسوس گردشگران چینی از ابتدای سال جاری ، چرا چینی ها خانه های ارزان قیمت را به هتل در ایران ترجیح می دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محسوس گردشگران چینی از ابتدای سال جاری ، چرا چینی ها خانه های ارزان قیمت را به هتل در ایران ترجیح می دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید