کاهش قیمت در بازار میوه های نوبرانه پاییزی مشهد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رییس اتحادیه صنف میوه و تره بار مشهد گفت: قیمت نوبرانه های پاییزی در مشهد در مقایسه با پاییز پارسال با کاهش 10 تا 30 درصدی روبرو بوده است.

کاهش قیمت در بازار میوه های نوبرانه پاییزی مشهد

به گزارش خبرنگار از ، حسین مصدق رییس اتحادیه صنف میوه و تره بار مشهد گفت: باران سال جاری بسیاری از باغات میوه را سیراب کرد و باعث فراوری فراوان میوه در خراسان رضوی و استان های دیگر شد.

او توضیح داد: نوبرانه های پاییزی مانند سیب، نارنگی، پرتقال و انار در بازار مشهد به وفور یافت می گردد و قیمت آن ها به دلیل فراوانی محصول نسبت به پارسال کمتر است.

رییس اتحادیه صنف میوه و تره بار مشهد گفت: هم اکنون قیمت هر کیلو گرم نارنگی در میدان بار (عمده فروشی) از 20 هزار تا 35 هزار ریال، قیمت هر کیلو گرم سیب از 20 هزار تا 80 هزار ریال، قیمت هر کیلو گرم پرتقال از 30 هزار تا 120 هزار ریال و قیمت هر کیلو گرم انار از 30 هزار تا 80 هزار ریال بسته به کیفیت محصول است.

مصدق اضافه کرد: قیمت میوه در خرده فروشی ها با احتساب حداکثر 35 درصد سود قانونی فروشندگان بیشتر از میدان بار یا عمده فروشی است.

او توضیح داد: بیشتر پرتقال هایی که در این ماه به بازار می آید، نارس است و بعضی فروشندگان اقدام به رنگ کردن آن ها می نمایند که خریداران باید آن را مدنظر داشته باشند، با این حال هم اکنون پرتقال محصول جیرفت در بازار مشهد به قیمت مناسب عرضه می گردد.

/ ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2660

به "کاهش قیمت در بازار میوه های نوبرانه پاییزی مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قیمت در بازار میوه های نوبرانه پاییزی مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید