ژاپن شب رویایی راپشت سرگذاشت، باید ببینیم برابر استرالیا چه می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار امروز مقابل تیم ملی ژاپن که در چارچوب پنجره پایانی جام جهانی و در تالار آزادی برگزار گردید 97 بر 89 تن به شکست داد.

ژاپن شب رویایی راپشت سرگذاشت، باید ببینیم برابر استرالیا چه می گردد

مهران شاهین طبع پس از این دیدار گفت: در نیمه اول فرصت های زیادی برای شوت داشتیم اما شوت های بیرونی ما اصلا خوب نبود و باعث شد موقعیت های زیادی را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: ژاپنی ها خیلی با انگیزه بودند. آنها شب رویایی داشتند. بازیکن امریکایی خیلی یاری حالشان بود. آمار خیلی خوبی هم در این بازی داشت و در برد ژاپن تاثیرگذار گذار بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال توضیح داد: البته ما هم انگیزه لازم برای برد داشتیم اما به هرحال شرایط به گونه ای بود که از خیلی از موقعیت ها نتوانستیم استفاده کنیم. ژاپنی ها خیلی خوب کار کردند. شماره 6 ژاپن معادلات ما را به هم زد.

شاهین طبع اعلام کرد: باید اختلاف امتیاز را زیر 7 حفظ می کردیم. در این صورت صعودمان با مسئله ای روبرو نمی شد و قطعا صعود می کردیم اما حالا باید ببینیم چه می گردد. دیدارهای دیگر تیم ها هم برای مان مهم است.

سرمربی ایران در خصوص دیدار با استرالیا گفت: دیدار سختی داریم، استرالیا تیم خیلی خوبی است امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.

شاهین طبع همچنین در خصوص ارن داوودی که خداحافظی کرد اما در دیدار امروز بازی نکرد، گفت: تعداد تعویض ها خیلی زیاد شده بود. فرصتی نشد تا از او استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 862

به "ژاپن شب رویایی راپشت سرگذاشت، باید ببینیم برابر استرالیا چه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن شب رویایی راپشت سرگذاشت، باید ببینیم برابر استرالیا چه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید