چگونه گوریلا گلس صنعت گوشی هوشمند را متحول کرد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، در سال 2007 یک مدیر عامل فعال در حوزه فراوری گوشی های هوشمند از این که صفحه نمایش نمونه اولیه تلفن همراهش که در جیبش قرار داشت خراشیده بود به شدت ناراحت شد و در نتیجه همان روز تصمیم گرفت نوعی پوشش پلاستیکی برای صفحه نمایش گوشی های هوشمند ایجاد کند. این فرد پیروز به خلق نوعی پلاستیک قوی شد که تا سال ها نیز پرطرفدار بود اما این ابداع برای این مدیر جوان که استیو جابز نام داشت به اندازه کافی خوب نبود. بنابراین به مرور زمان فراوری پوشش مقاوم صفحه نمایش گوشی توسعه یافت و امروز شاهد تغییرات گسترده در صنعت گوریلا گلس و چشم انداز موبایل هستیم.

چگونه گوریلا گلس صنعت گوشی هوشمند را متحول کرد؟

به گزارش سرویس آگوریلا گلس توسط شرکت کورینگ فراوری می گردد که دارای تاریخچه طولانی در فراوری شیشه های تخصصی است. این شرکت پیش از این نیز وسایل آشپزی پیرکس و شیشه ای برای آینه اصلی تلسکوپ هابل را ساخته است. افزون بر این شرکت مذکور شیشه های شاتل فضایی را نیز طراحی نموده است.

با این حال این شرکت افسانه ای تا سال 2007 برای رسیدن به موفقیت در حال مبارزه بود. اما پس از آن به لطف همکاری با شرکت اپل رشدی چشمگیر داشت. گوریلا گلس به مرور زمان وارد گوشی های دیگری شد و به مرور اندرویدی ها را نیز متقاعد کرد که از گوریلا گلس استفاده نمایند

این روزها نه تنها در گوشی های مشهور و گرانقیمت سامسونگ و نوکیا از گوریلا گلس استفاده می گردد بلکه گوشی های ارزان قیمت تر نیز از این تکنولوژی بهره مند هستند. بر اساس اطلاعات مندرج در وبسایت شرکت کورینگ تا انتها سال 2010 از گوریلا گلس حداقل در 200 میلیون تلفن استفاده شده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1472

به "چگونه گوریلا گلس صنعت گوشی هوشمند را متحول کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه گوریلا گلس صنعت گوشی هوشمند را متحول کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید