پیام رییس مجمع نمایندگان استان کرمان به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/کرمان نماینده مردم سیرجان و بردسیر و رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با ارسال پیامی روز دانشجو را به تمامی دانشجویان فرهیخته، سخت کوش و پرسشگر تبریک گفت و حماسه 16 آذر و یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو را گرامی داشت.

پیام رییس مجمع نمایندگان استان کرمان به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

به گزارش خبرنگاران، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شانزدهم آذرماه طلیعه ای از ایثار، عزت، شکوه و نمادی ماندگار از روحیه استعمار ستیزی و آرمان خواهی دانشجویانی با بصیرت، آگاه و دور اندیش است که همچون چراغی، آگاهی و بیداری را در جامعه روشن نگه می دارند.

امروزه دانشجویان، این منادیان حق و حقیقت و صاحبان فکر و اندیشه با پشتکار و اراده پولادین خود، حرکت در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی و فتح قلل رفیع باورها و اندیشه های ناب را در سر می پرورانند و در این جهت از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

بی شک پیشرفت و تعالی غرور آفرین این مرز و بوم در سال های اخیر مدیون روحیه خودباوری، غرور ملی، بنیه علمی و اتکا به دانش بومی دانشجویان متعهد و متخصصی است که با سلاح علم و ایمان و تکیه بر اراده ملی ،نوک قله های عزت و افتخار را نشانه رفته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه 16 آذر و یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو، این روز را به تمامی دانشجویان فرهیخته، سخت کوش، پویا، پرسشگر، پرنشاط و مطالبه گر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان به ویژه شهرستان های سیرجان و بردسیر و همچنین اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تبریک عرض نموده و امیدوارم بتوانیم راه بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گران قدر انقلاب اسلامی را تداوم بخشیده و در جهت خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به ملت فهیم، عدالت خواه و آزاده ایران اسلامی بیش از پیش کوشا باشیم.

شهباز حسن پور بیگلری

خادم ملت در مجلس شورای اسلامی

پری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5778

به "پیام رییس مجمع نمایندگان استان کرمان به مناسبت 16 آذر روز دانشجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام رییس مجمع نمایندگان استان کرمان به مناسبت 16 آذر روز دانشجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید