پولادگر: بعید می دانم نتایج گوانگژو در اینچئون تکرار گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تیم ما قدرتمند است اما تکرار نتایج بازی های آسیایی گوانگژو در اینچئون بسیار سخت است و بعید می دانم آن نتایج تکرار گردد.

پولادگر: بعید می دانم نتایج گوانگژو در اینچئون تکرار گردد

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد پولادگر در کنفرانس مطبوعاتی اش که به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار گردید در جمع خبرنگاران گفت: آنچه مسلم است این است که شرایط آماده سازی تیم ملی به دلیل مسائل اقتصادی و بلاتکلیفی ورزش کشور در سال های گذشته قطعاً تحت تأثیر قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این مسائل بی تأثیر نبوده و قطعا نتیجه دار خواهد بود؛ البته از زمانی که وضعیت معین شده روند آماده سازی سرعت گرفته و واقعاً کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به رشته هایی که مدال آور هستند یاری های فراوانی نموده است. اینکه ما در اینچئون چه نتیجه ای می گیریم قابل پیش بینی نیست اما تمام توان مان را به کار خواهیم گرفت. بعید می دانم با توجه به شرایط بتوانیم نتایج گوانگژو را در اینچئون تکرار کنیم.

او ادامه داد: شرایط با گوانگژو کاملاً متفاوت است. این سومین باری است که کره ای ها میزبان بازی های آسیایی هستند و در دوره های قبل ثابت کردند که بیشترین استفاده را از امتیاز میزبانی می برند به همین دلیل است که تکواندو را به روزهای سرانجامی بازی ها موکول کردند. بچه های ما شایسته هستند و به لطف خدا و همت آنان تمام کوشش مان را می کنیم که به موفقیت برسیم اما با وجود تمام این مباحث باید قبول کنیم که کار سختی در انتظار تیم ملی است.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص نامه کیومرث هاشمی به رئیس فدراسیون جهانی تکواندو نیز گفت: در رقابت های قهرمانی آسیا واقعاً تخلفاتی رخ داد که وظیفه داشتیم برای جلوگیری از تکرار آن در بازی های آسیایی به فدراسیون جهانی گزارش دهیم. به طور مثال از تمام کشورهای شرکت کننده 2 داور به این رقابت ها دعوت شده بودند اما کره ای ها با 8 داور به این میدان آمدند. در تمامی مسابقات ما همواره یکی از داورها کره ای بود و به نوعی سعی در دیکته کردن نظراتش به داوران دیگر داشت. ما باید به این موضوع اعتراض می کردیم.

وی توضیح داد: به لطف خدا قهرمان شدیم و در جامع قهرمان این اعتراض را مطرح کردیم؛ اگر این عنوان را به دست نمی آوردیم شاید این شبهه به وجود می آمد که چون قهرمانی را از دست دادیم به اعتراض پرداختیم. من رونوشتی از این نامه به آقای هاشمی دادم و ایشان نیز نامه ای با همین مضمون به رئیس فدراسیون جهانی دکتر چو نوشت که اتفاقاً دکتر چو پاسخ بسیار خوبی به این نامه داد. ناظر فنی مسابقات بازی های آسیایی که کره ای الاصل است. اصلیتش کره ای است و نایب رئیس اتحادیه آسیا است تغییر کرد و فردی بی طرف از سنگاپور برای نظارت فنی انتخاب شد. ناظر قبلی در جریان رقابت های قهرمانی آسیا به من توهین و ذوالقدر را نیز تهدید کرد.

پولادگر در خصوص اینکه نتیجه گرایی می تواند چه تأثیراتی بر روی کاروان اعزامی بگذارد، توضیح داد: قطعاً ایجاد این فشارها نمی تواند نقش خوبی روی نتیجه بازی های آسیایی داشته باشد. نتیجه گیری و سوق دادن مردم به این طرف شرایط روحی را برای ملی پوشان سخت می نماید و کار سخت می گردد. همین که تیم ملی فوتبال ما به رقابت های جام جهانی راه پیدا می نماید افتخار است و همین که بچه های ما در المپیک حاضر می شوند مایه فخر است. در خصوص کادر فنی نیز باید به این موضوع اشاره کنم که سیاست های این بخش با مشورت جمعی تدوین شده ولی شرایط بسیار تغییر نموده و کسب سهمیه المپیک دست و بال ما را در این مورد بسته است. ملاک برای هر نوع تغییر و تحولی عملکرد کادر فنی است و به دلیل شرایط فعلاً به دنبال ثبات بیشتری در این مورد هستیم.

وی در سرانجام ضمن آرزوی موفقیت برای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی اشاره نمود، امسال برای تکواندو تا اینجای کار بسیار خوب بوده است. در این درخشش در رقابت های مختلفی مانند قهرمانی آسیا، پومسه آسیا و پاراتکواندو و در رده های سنی نونهالان و دیگر رده ها واقعاً خوب عمل کردیم؛ البته با توجه به موفقیت های بانوان امسال را می توان سال بانوان تکواندو دانست، مخصوصاً در المپیک نوجوانان چین 2 مدال طلا و یک مدال برنز به دست آوردیم که در میان مدال کیمیا علیزاده برای ما خیلی ارزشمند است. این اولین مدال المپیک بانوان در تاریخ کشور است که نصیب تکواندو شد. در سرانجام از عملکرد کادر فنی در انتخابات نفرات دفاع می کنم و به این موضوع اشاره می کنم که بیژن مقانلو در این مدت پافشاری بسیار زیادی روی برگزاری رقابت های انتخابی داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1887

به "پولادگر: بعید می دانم نتایج گوانگژو در اینچئون تکرار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پولادگر: بعید می دانم نتایج گوانگژو در اینچئون تکرار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید