پاکزاد: در صورتی که رکورد ورودی زده گردد، کمانداران وارد اردو می شوند، به سمت کیفی سازی می رویم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم ریکرو کشورمان گفت: اگر ورزشکاری رکورد مورد نظر را کسب کرد می تواند وارد اردوی ملی تیراندازی با کمان گردد.

پاکزاد: در صورتی که رکورد ورودی زده گردد، کمانداران وارد اردو می شوند، به سمت کیفی سازی می رویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بهزاد پاکزاد درباره شرایط ملی پوشان ریکرو و جوانگرایی اجرا شده در تیم ملی، مطرح نمود: بعد از بازی های المپیک فدراسیون در رابطه با نتایج ریکرو به جمع بندی رسید. کمیته فنی هم جلسه ای در این خصوص داشت و به این نتیجه رسید با توجه به سیاست کل کشور و تحریم ها، اعزام ها به شکل کیفی باشد. بحث کمیته فنی به این نتیجه رسید در بحث ورود به تیم ملی فیلترهایی باشد به همین علت رکوردهایی معین شد که به کل کشور اعلام کردیم.

سرمربی تیم ملی ریکرو کشورمان اضافه کرد: از ورزشکاران سراسر کشور خواستیم هر کسی آمادگی دارد به فدراسیون اعلام کند تا ما داور اعزام کنیم و اگر ورزشکاری رکورد مورد نظر را کسب کرد بتواند وارد اردوی ملی گردد. 4 روز هم در اردو از ورزشکار رکورد گرفته می گردد و در صورت ثبت آن ورزشکار می تواند در اردوی ملی بماند. علاوه بر آن کمیته فنی تصمیم گرفت قبل از بسته شدن تیم، فراخوانی زده و مسابقه انتخابی برگزار گردد که 10 روز قبل این کار انجام شد. 81 نفر در این مسابقه شرکت کردند که هیچ کدام نتوانستند رکورد مورد نظر را بزنند به همین علت اردوها را با همان نفرات قبلی ادامه دادیم.

پاکزاد درباره برنامه ریزی های فدراسیون جهت حضور در بازی های آسیایی، مطرح نمود: کوشش فدراسیون این است بچه ها بتوانند در اعزام ها حضور داشته باشند. درخواست ما از کمیته و وزارت ورزش این است فدراسیون را حمایت نمایند تا بتوانند این اعزام ها را برای هدفی که داریم مانند بازی های آسیایی و کشورهای اسلامی، داشته باشیم. 2 کماندار در مسابقات بنگلادش نخستین تجربه خود را داشتند که نتایج آنها بد نبود.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است فیلترهایی که گذاشته اید بعضی در شرایط رشد باشند و الان نتوانند به اردو بیایند و این فیلتر باعث می گردد نفرات حاضر در اردو کمتر باشند، گفت: ذات مربیگری این است که دوست دارد تعداد زیادی در اردو باشند و بتواند حق انتخاب بهتری داشته باشد. بهتر می گردد که اگر این تعدادی که در اردو هستند بیشتر باشند و رکوردها را زده باشند. هزینه اردوها در این شرایط سخت است و سعی می کنیم تا جایی که می توانیم به سمت کیفی سازی برویم.

پاکزاد درباره اینکه آیا برنامه ای دارید تا اردوها را به منطقه ها گرمسیر انتقال دهید، یادآور شد: با حمایتی که فدراسیون داشته و همین طور حمایت وزارت و کمیته توانستیم امکانات خوبی را در سایت تخصصی فراهم کنیم. داخل کانکس ها گرم است و در محل تمرین هم سیستم گرمایشی وجود دارد. برای اردوهای خارج از تهران هم برنامه ریزی کردیم که اگر شرایط فراهم گردد، می تواند یاری خوبی باشد تا از یکنواختی خارج گردد.

سرمربی تیم ملی ریکرو کشورمان درباره مسابقات تدارکاتی، گفت: درخواست ما این بود برای اهدافی که داریم اردو و مسابقات تدارکاتی در نظر گرفته گردد. در فرایند آماده سازی یک تیم باید مسابقاتی شبیه سازی گردد و اردوی مشترکی باشد. اینها یاری خوبی برای تیم ها خواهد بود و ما هم این درخواست ها را داشته باشیم. اگر بحث اقتصادی تامین گردد دنبال این برنامه ها هستیم. با چند کشور صحبت کردیم و برنامه خواستیم. شرایط آنها بهتر از ماست و ضعیف ترین کشورها را هم در نظر بگیرید به خاطر اینکه ما تحریم هستیم و اینکه هزینه ها گزاف شده، آنها این مسائل را ندارند و شرایط بهتری دارند. معمولا برنامه هایشان پر است اما ما در حال رایزنی هستیم و اگر این اتفاق بیفتد به آماده سازی ما یاری می نماید.

وی در پاسخ به این سوال که شما یکسال است هم سرمربی هستید و هم دبیر فدراسیون، این مسئولیت سخت نیست و قرار نیست معین تکلیف گردد، گفت: روزی که من مسئولیت تیم ملی را برعهده گرفتم با مربی اختصاصی زهرا نعمتی و 4 ماه قبل از سهمیه المپیک آغاز کردم. مسئولیت من به عنوان دبیرکل برعهده پارسا نایب رئیس فدراسیون قرارداده شده و تا او کارهای اداری را انجام دهد و من مسئولیت مربیگری را داشتم. به زودی تصمیماتی گرفته می گردد تا تمرکز من روی تیم ملی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7554

به "پاکزاد: در صورتی که رکورد ورودی زده گردد، کمانداران وارد اردو می شوند، به سمت کیفی سازی می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکزاد: در صورتی که رکورد ورودی زده گردد، کمانداران وارد اردو می شوند، به سمت کیفی سازی می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید