پاناما کشتی های ناقض تحریم را از فهرست ناوگان خود حذف می نماید

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، مقامات دریانوردی پاناما می گویند به زودی اجازه رفت و آمد شمار دیگری از کشتی ها با پرچم این کشور را لغو خواهند کرد.

پاناما کشتی های ناقض تحریم را از فهرست ناوگان خود حذف می نماید

بنا به اعلام مقامات پاناما کشتی هایی که تحریم ها و قوانین بین المللی را نقض می نمایند مشمول این تصمیم خواهند شد. به این ترتیب این کشتی ها دیگر اجازه رفت و آمد با پرچم این کشور را نخواهند داشت.

رویترز نیز با مخابره این خبر می نویسد: مقامات دریانوردی پاناما در حالی این خبر را اعلام کردند که در ماههای اخیر مجوز رفت و آمد 60 کشتی با پرچم پاناما لغو شده است.

دولت پاناما پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سال 2018 بار دیگر تحریم ها علیه ایران را به اجرا در آورد 59 نفت کش را از ناوگان دریایی خود حذف نموده بود.

ابرنفتکش گریس 1 که هفته گذشته از سوی دولت جبل الطارق توقیف شد با ثبت نام پاناما بر روی بدنه آن در حال رفت و آمد بود. این در حالی است که پاناما اعلام نموده است که این ابرنفتکش از روز 29 مه (هشتم خرداد) دیگر در ناوگان این کشور نبوده است.

بنا به قوانین بین المللی هر کشتی تجاری باید از سوی کشوری به ثبت رسیده باشد. پاناما با 7100 کشتی بزرگترین ناوگان دریایی دنیا را دارد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1617

به "پاناما کشتی های ناقض تحریم را از فهرست ناوگان خود حذف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاناما کشتی های ناقض تحریم را از فهرست ناوگان خود حذف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید