پاراتیراندازی قهرمانی دنیا ، دو مقام دومی و چهارمی برای تیراندازان ایران

به گزارش نوای پرنده پارسی، تیم P4 ایران در رقابت های پاراتیراندازی جهانی 2019 استرالیا با مجموع امتیاز 1593 دوم شد و تیم P6 در صندلی چهارم نهاده شد.

پاراتیراندازی قهرمانی دنیا ، دو مقام دومی و چهارمی برای تیراندازان ایران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ چهار نماینده پارا تپانچه کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات ماده P6 در خط آتش نهاده شدند.

ساره جوانمردی با مجموع رکورد 380 در صندلی چهارم ایستاد، سمیرا ارم با رکورد 372 در رده دوازدهم نهاده شد، مهدی زمانی با رکورد 369 پانزدهم شد و سید محمدرضا میرشفیعی با رکورد 362 در صندلی بیست و نهم نهاده شد.

بدین ترتیب ساره جوانمردی و مهدی زمانی به عنوان نمایندگان تیم میکس P6 ایران راهی فینال مسابقات شدند و در نهایت تیم کشورمان در این مرحله با مجموع 360.1 در صندلی چهارم دنیا ایستاد.

صبح روز سه شنبه 23 مهر ماه هم در چهارمین روز از رقابت های قهرمانی دنیا 2019 استرالیا، چهار نماینده پاراتپانچه ایران در مرحله مقدماتی ماده تپانچه خفیف 50 متر (P4) در خط آتش نهاده شدند.

مهدی زمانی با رکورد 545 در صندلی دوم مرحله مقدماتی ایستاد و فینالیست شد، ساره جوانمردی نیز با رکورد 539 در رده چهارم مقدماتی نهاده شد و به فینال راه پیدا کرد.

سیدمحمدرضا میرشفیعی با ثبت رکورد 519 در صندلی بیستم ایستاد و سمیرا ارم با رکورد 509 در رده 32 نهاده شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2717

به "پاراتیراندازی قهرمانی دنیا ، دو مقام دومی و چهارمی برای تیراندازان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاراتیراندازی قهرمانی دنیا ، دو مقام دومی و چهارمی برای تیراندازان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید