ورود هیئت تجاری ترکیه به البرز

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/البرز هیئت 20 نفره تجاری و مالی از استان آنتالیا ترکیه به سرپرستی داودچتین وارد استان البرز شد.

ورود هیئت تجاری ترکیه به البرز

ریحانه حقیقی، مدیرامور بین الملل اتاق بازرگانی استان البرز در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: این هیئت تجاری برای بار دوم با هدف آنالیز راه های همکاری و توسعه روابط تجاری و مالی مشترک به استان البرز سفر نموده است.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان البرز و آنتالیا و بازدید از واحدهای صنعتی از جمله برنامه های این هیئت تجاری است.

این مسئول اظهار داشت: این هیئت تجاری و بازرگانی متشکل از مسئولان و کارشناسان شرکت های تولیدی صنعتی در زمینه های ساختمان، طراحی داخلی، ماشین آلات صنعتی انرژی، مبلمان، گردشگری، کشاورزی و گلخانه، املاک، مجموعه های ورزشی(SPA)، حمل و نقل، پتروشیمی، مواد غذایی، نساجی به مدت یک روز در استان البرز حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: گسترش و تحکیم روابط بازرگانی، صنعتی، معدنی و کشاورزی با دنیای خارج مستلزم تقویت روابط بین المللی با سایر کشورها است که این مهم از جمله وظایف اتاق بازرگانی البرز است.

این مسئول یادآور شد: تا به امروز در فضای برجام هیئت هایی از اوکراین، بوسنی، ایتالیا، کرواسی، لهستان، فرانسه و استونی برای برقراری ارتباط تجاری و بازرگانی به استان البرز سفر نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3859

به "ورود هیئت تجاری ترکیه به البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود هیئت تجاری ترکیه به البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید