ورزش های 3 دقیقه ای برای آب کردن چربی های ران

به گزارش نوای پرنده پارسی، امروزه بیشتر خانم ها مراقب سلامت جسمی و زیبایی اندام خود هستند و دوست دارند لاغر و خوش اندام و جذاب باشند. به همین دلیل تمام کوشش خود را برای رسیدن به این هدف می نمایند.

ورزش های 3 دقیقه ای برای آب کردن چربی های ران

یکی از مسائل رایج زنان امروزی مشکل اضافه وزن است و خوشبختانه راه های زیادی مثل ورزش کردن و داشتن برنامه غذایی سالم برای حل این مشکل وجود دارد.

همه ما از اهمیت مراقبت از بدن و داشتن وزن سالم مطلع هستیم اما بسیاری از مردم وقت کافی برای رفتن به باشگاه ندارند بنابراین می توانید ورزش هایی که در ادامه شرح داده ام را امتحان کنید.

این ورزش های 3 دقیقه ای را که برای آب کردن چربی های ران و خوش فرم کردن ران هاست می توانید بدون داشتن هیچ تجهیزات ورزشی خاصی در خانه قبل از خواب یا صبح ها بعد از بیدار شدن انجام دهید.

ورزش برای قسمت روی ران

برای انجام دادن این حرکت ورزشی باید به پشت دراز بکشید. دست ها را کنار بدن قرار دهید و پاها را به ترتیب تا زاویه 90 درجه بالا ببرید. زانوها را صاف نگه دارید و انگشت های پا به سمت بالا باشد. سپس پاها را به ترتیب پایین بیاورید و مراقب باشید پاها با زمین برخورد نکند. برای هر کدام از پاها این ورزش را 10 مرتبه تکرار کنید. این حرکت ورزشی به فرم دادن روی ران یاری می نماید.

ورزش برای قسمت پشت ران

برای انجام دادن این ورزش باید در وضعیت ورزش قبلی که شرح دادم قرار بگیرید با این تفاوت که انگشت های پا را به سمت بدن بکشید. زانوها را خم کنید باسن را بلند کنید و یکی از پاها را بالا ببرید. این ورزش را 20 مرتبه تمرین کنید.

ورزش برای فرم دادن به قسمت داخل ران

ورزش آخر برای فرم دادن به عضلات داخل ران است. همانند تصویر به پهلو بخوابید پاها را روی هم قرار دهید و زانوها را خم کنید. پا را بلند کنید و صاف بکشید سپس دوباره زانو را خم نموده و روی پای دیگر قرار دهید. این تمرین را برای هر کدام از پاها 10 مرتبه تکرار کنید.

شاید این ورزش ها به نظر آسان بیایند اما با آن ها می توانید حتی بدون رفتن به باشگاه چربی های زیادی را بسوزانید . برای ورزش کردن فقط کافی است انگیزه کافی داشته باشید تا به اندام دلخواهتان برسید

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: بدونیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1426

به "ورزش های 3 دقیقه ای برای آب کردن چربی های ران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش های 3 دقیقه ای برای آب کردن چربی های ران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید