واکنش های انتقادی به انتشار کتاب آنتونی فائوچی

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگارانبه نقل ازنیوزویک- پاییز سال جاری قرار است کتابی درباره فلسفه زندگی از سوی آنتونی فائوچی منتشر گردد؛ اما پزشک مشهور امریکایی پیش از انتشار کتاب با نقدها گسترده آنلاین به نام شخصی روبرو شده که کوشش می نماید از نقش خود در پاسخ به همه گیری کوید-19 برای به دست آوردن پول استفاده کند.

واکنش های انتقادی به انتشار کتاب آنتونی فائوچی

فائوچی در این کتاب -که تحت نام منتظر غیرمنتظره باش؛ ده درس درباره حقیقت، خدمات و راه پیش رو قرار است در ماه نوامبر منتشر گردد- مهم ترین درس هایی که فلسفه زندگی او را شکل داده با دیگران به اشتراک گذاشته و یک دیدگاه صمیمی از یکی از عظیم ترین فکر های پزشکی جهان را در کنار توصیه های جهانی برای زندگی ارائه داده است.

ناشر کتاب نو فائوچی درباره آن نام نموده افکار و تاملات موجود در این کتاب حاوی پیامی جهانی برای مرم در زمانه بحران و یافتن راه های تاب آوردن در مواقع ناامیدی ها و موانع است.

تا به امروز انتشار این کتاب واکنش های بسیاری را در توئیتر برانگیخته از جمله اندی بیگز، عضو جمهوری خواه کنگره آمریکا در توئیتی نوشته سودبردن از یک پاندمی با قرارداد یک کتاب خیلی سطح پایین است.

گریک پرایس، روزنامه نگار وبسایت خبری دیلی کالر از فائوچی هم برای کتاب نوش و هم به سبب قرنطینه های سراسری در کشور پس از توصیه های او انتقاد نموده و نوشته فائوچی در حال چاپ کتاب نوش است و در حال حاضر به پرعایدیترین کارمند فدرال دولت تبدیل شده در دورانی که بسیاری شغل خود را از دست داده و یا بچه هایشان بیش از یک سال است به مدرسه نرفته اند.

تیم یانگ، ستون نویس روزنامه واشنگتن تایمز هم پزشک محبوب و مشهور امریکایی را به پول درآوردن متهم نموده و او را پرعایدیترین جیب بر دولت فدرال نامیده و هم پرسیده که فائوچی با این همه مشغله چطور وقت کتاب نوشتن پیدا می نماید.

طبق گزارش محله فوربس آنتونی فائوچی با عایدی سالیانه بیش از 417 هزار دلار که گاهی از عایدی رئیس جمهور بالاتر است پرعایدیترین کارمند دولت فدرال محسوب می گردد.

یک روزنامه نگار مستقل هم درباره او توئیت زده: کتاب فائوچی 80 صفحه است و او 56 سال کارمند دولت بوده و فکر نمی کنم دستاوردش در حدی باشد که بخواهیم درباره اش بحث کنیم.

و فرد دیگری در وبسایت تبلت این طور نوشته ما واقعا به افرادی برای مدیریت این پاندمی احتیاج داریم که نوشتن کتاب را درباره نحوه مدیریت آن متوقف نمایند. در حالی که هنوز و همچنان به این کار ادامه می دهند.

آنتونی فائوچی به نام مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی برترین متخصص بیماری های عفونی در آمریکا به تعداد می آید. او بعلاوه مشاور عالی جو بایدن در مورد پاندمی کرونا است و از ابتدای آغاز کوید-19 نظراتش درباره موضوعات مختلف از ماسک زدن تا واکسیناسیون پیگیری و دنبال شده است.

آنتونی فائوچی پیش از آغاز پاندمی هم یک پزشک و سخنران محبوب و محترم بود. او در سال 2016 در دانشگاه اوهایو سخنرانی و درباره اهمیت یادگیری مادام العمر و خدمات عمومی مطالبی را مطرح نمود که نام کتاب نو او برگرفته از متن همان سخنرانی است.

این کتاب قرار است از سوی نشنال جئوگرافیک منتشر گردد که یک مستند تلویزیونی هم در اواخر امسال درباره او و فعالیت هایش پخش خواهد نمود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7291

به "واکنش های انتقادی به انتشار کتاب آنتونی فائوچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش های انتقادی به انتشار کتاب آنتونی فائوچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید