واکنش مهدی عبدی به نقدها طرفداران پرسپولییس به عدم گلزنی در بازی با پدیده خبرنگاران

به گزارش نوای پرنده پارسی، مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس گفت: باور کنید اصلاً نمی خواهم بهانه بیاورم ولی چمن استادیوم امام رضا (ع) خیلی بلند بود و پای آدم را می کشید.

واکنش مهدی عبدی به نقدها طرفداران پرسپولییس به عدم گلزنی در بازی با پدیده خبرنگاران

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاید برای خیلی ها این علامت سؤال در مورد مهدی عبدی به وجود آمده باشد که چرا؟ چرا مرد بازی های عظیم و مهاجمی که در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا دروازه النصر عربستان و اولسان کره جنوبی را باز نموده است الان گل نمی زند؟ چرا بازیکن جوانی که دروازه استقلال را در بازی حساس دربی بهتر از همه پرسپولیسی های فعلی می شناسد حالا دروازه حریفان را گم نموده است؟ آیا مهدی عبدی دچار افت شده است؟ به نظر ما بهترین جمله را شاید فرشاد پیوس زده باشد که احتمالاً مهدی عبدی بیشتر از مسائل فنی با مسائل روحی و روانی دست و پنجه نرم نموده و تمرکزش به هم خورده باشد. البته مهاجم جوان و قائمشهری پرسپولیس از دقیقه 66 به همراه احمد نوراللهی به زمین آمده و به ترتیب جانشین احسان پهلوان و کمال کامیابی نیا شدند. از زمان ورود این دو بازیکن هم پرسپولیس تهاجمی تر شده و به قول فوتبالی ها روی دروازه پدیده مشهد خیمه زد. پرسپولیس با این دو تعویض بلافاصله هم در دقیقه 69 به گل رسید و در ادامه شاهد بازی یک طرفه ای بودیم. پرسپولیس حمله می کرد و پدیده فشرده و بسته دفاع می کرد. شاگردان گل محمدی هرچه زدند به دربسته خوردند و... شاید یکی از بهترین موقعیت های پرسپولیس نصیب مهدی عبدی شد. این مهاجم در شرایط تک به تک و درحالی که فقط مدافع پدیده را مقابل خودش روی خط دروازه داشت توپ را به جایی زد که بازیکن حریف ایستاده بود و... شاید بهترین کسی که بتواند درباره آن توپ و موقعیت شرح بدهد خود مهدی عبدی باشد.

بدون حاشیه می خواهیم مستقیم سراغ همان موقعیت تک به تکی برویم که نتوانستی مقابل پدیده مشهد تبدیل به گل کنی؟

باور کنید اصلاً نمی خواهم بهانه بیاورم ولی چمن استادیوم امام رضا(ع) خیلی بلند بود و پای آدم را می کشید. در آن صحنه هم من می خواستم ضربه ام را به گوشه دروازه بزنم ولی پای من کشیده شد و توپ را آن طور زدم.

یحیی گل محمدی هم مشابه حرف تو را زد و بلندی چمن را برنامه ای از قبل طراحی شده خواند؟

حق با آقایحیی است. ما تیمی هستیم که روی زمین و فوتبال مالکانه بازی می کنیم. شاید می خواستند با این ترفند جلوی فوتبال مالکانه و روی زمین ما را بگیرند که در مجموع جالب نبود.

یحیی گل محمدی هم حرف تو را تأیید کرد و در کنفرانس خبری پس از بازی خاطرنشان کرد دلیل گل نزدن مهدی عبدی در آن صحنه تک به تک بلندی چمن استادیوم بوده است؟

آقایحیی یک مربی عظیم است که بی دلیل حرفی نمی زند. واقعاً پای من درآن صحنه کشیده شد. مطمئن باشید اگر زمین چمن طبیعی و نرمال کوتاه شده بود، می توانستیم با اختلاف برنده شویم. به هر حال این بازی تمام شد و امیدوارم در دیدارهای بعدی برنده شویم.

بعضی ها مثل فرشاد پیوس می گویند مشکل گل نزدن مهدی عبدی روحی و روانی است. خودت قبول داری؟

آقا فرشاد که تاج سر و افتخار ما پرسپولیسی هاست. من خودم فکر می کنم مشکل روحی نداشته باشم و ان شاءا... با یک گل همه چیز درست خواهد شد.

خیلی ها مهدی عبدی را مرد بازی های عظیم دانسته و حالا پیش بینی می نمایند در لیگ قهرمانان آسیا همچون سال گذشته خوش بدرخشی و گل های حساسی بزنی؟

همه تلاشم را انجام می دهم که پرسپولیس پیروز گردد و پیروزیت تیم از هر چیز دیگری مهم تر است.

خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6567

به "واکنش مهدی عبدی به نقدها طرفداران پرسپولییس به عدم گلزنی در بازی با پدیده خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مهدی عبدی به نقدها طرفداران پرسپولییس به عدم گلزنی در بازی با پدیده خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید