واکنش سازمان لیگ فدراسیون کشتی به نقدها نماینده خراسان رضوی

به گزارش نوای پرنده پارسی، روابط عمومی سازمان لیگ فدراسیون کشتی نسبت به نقدها تیم #تا ثبت جهانی توس واکنش نشان داد.

واکنش سازمان لیگ فدراسیون کشتی به نقدها نماینده خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران، در پی نقدها حسین یوسفی سرپرست تیم #تا ثبت جهانی توس از تصمیمات اخیر سازمان لیگ فدراسیون کشتی در مورد برنامه مسابقات، فسخ قرارداد جمال عبادی با نماینده خراسان رضوی و عقد قرارداد با تیم اترک خراسان شمالی و همچنین موضوع مجوز تیم رعد ستارگان از نیروهای مسلح، روابط عمومی این توضیحات زیر را به خبرنگاران ارائه کرد.

1-در مورد اظهارات سرپرست این تیم، ما یک هفته پیش هم مجوز تیم رعد ستارگان ساری از نیروهای مسلح را برای ایشان فرستادیم و هیچ مسئله ای هم درخصوص رسانه ای کردن و انتشار آن نداریم.

2-در مورد ادعایی که تیم #تا ثبت جهانی توسدرخصوص جمال عبادی دارد، این کشتی گیر به سازمان لیگ آمد و گفت می خواهد با تیم #تا ثبت جهانی توس قرارداد ببندد. قرارداد از سوی او امضا شد اما طرف دوم قرارداد هم باید باشد که قرارداد رسمی شود اما از تیم توس نماینده ای نیامد که آن را امضا کند. بعد از آن خود جمال عبادی گفت می خواهد قراردادش را فسخ کند، گفتیم نمی توانید؛ اما او گفت مگر تیم توس امضا کرده که قرارداد اعتبار داشته باشد؟ حرف وی منطقی ودو در این خصوص از رئیس و دبیر فدراسیون هم پرسیدیم که مشخصا وقتی یک نفر قرارداد بسته اما نه سازمان لیگ امضا کرده و نه طرف دوم، کشتی گیر می گوید یک طرفه بوده و حرفش هم درست است. بنابراین می تواند یک طرفه هم قرارداد را فسخ کند.

3- صدور آیدی کارت به معنای رسمیت داشتن قراردادها نیست چرا که ما با اعتمادی که به همه دوستان مان در باشگاه ها داشتیم هرکدام لیستی را همراه با عکس می آورند، مبنا را بر اعتماد گذاشتیم اما اینها از اعتماد همکاران ما سوءاستفاده کردند و درحالیکه قرارداد عبادی یک طرفه بود، او را هم در لیست خود قرار داده و برایش آیدی کارت صادر شد. آن آیدی کارت رسمیتی ندارد. صادر کردن آیدی کارت که کاری ندارد ، مهم ثبت قرارداد در شرایطی رسمی و قانونی است.

4-در مورد زمان مسابقات تیم کشتی #تا ثبت جهانی توس هم ما نظرات این تیم را در برنامه مسابقات مد نظر قرار دادیم اما مسئله این است که نمی توانیم فقط به تقاضای آنها عمل کنیم و طبیعتا سایر تیم ها را هم باید مد نظر قرار دهیم. با این وجود ما آمادگی داریم که مسابقه دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و تیم #تا ثبت جهانی توس را عقب بیندازیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2976

به "واکنش سازمان لیگ فدراسیون کشتی به نقدها نماینده خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سازمان لیگ فدراسیون کشتی به نقدها نماینده خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید