هواوی P40 پرو احتمالا با دوربین پنج گانه و نمایشگر بدون ناچ معرفی می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، شرکت هواوی در حال حاضر خود را برای معرفی دو پرچمدار جدید خود با نام های هواوی P40 و هواوی P40 پرو آماده می نماید. انتظار داریم این دو گوشی در مراسمی در ماه مارس سال 2020 معرفی شوند و تا به امروز، چندین تصویر از طراحی احتمالی این گوشی ها هم منتشر شده است. تا به حال در این تصاویر فقط متوجه شده بودیم که دوربین ها در یک ماژول مستطیل شکل قرار می گیرند و چیز بیشتری از تعداد دوربین ها یا محل قرار گیری هر سنسور نمی دانستیم.

هواوی P40 پرو احتمالا با دوربین پنج گانه و نمایشگر بدون ناچ معرفی می گردد

امروز اما یک تصویر جدید از نسخه پرو از Huawei P40 منتشر شده که نشان می دهد در ماژول مستطیل شکل دوربین این گوشی، شاهد پنج سنسور خواهیم بود! گفته شده دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 را خواهد داشت. دوربین بعدی یک سنسور 20 مگاپیکسلی دارد و لنزی اولترا واید در جلوی آن قرار می گیرد. دوربین دیگر، 12 مگاپیکسلی خواهد بود و لنز آن از نوع پریسکوپی خواهد بود که می تواند تا ده برابر زوم اپتیکال را در این گوشی فراهم کند. در نهایت دو دوربین دیگر شامل یک دوربین عکاسی ماکرو و یک دوربین ToF می گردد.

همچنین این تصویر، گوشی Huawei P40 Pro را در رنگ آبی نشان می دهد که به نظر می رسد سال جاری دوباره شاهد استفاده از این رنگ خواهیم بود. چهار دوربین این گوشی در سمت چپ ماژول مستطیل شکل قرار می گیرند و دوربین پریسکوپی که به تنهای اندازه بزرگی خواهد داشت، در سمت راست ماژول قرار می گیرد. فلش دوربین نیز در زیر ماژول کلی دوربین قرار خواهد گرفت.

جدا از این عکس، شنیده شده که هواوی P40 پرو قرار است با نمایشگری در اندازه 6.5 یا 6.7 اینچی از راه برسد. در رندرهایی که تا به حال از این گوشی منتشر شده، هنوز متوجه نشده ایم که آیا نمایشگر هواوی P40 پرو دارای ناچ خواهد بود یا خیر. اما تصویر زیر گفته شده از شیشه رویی نمایشگر گرفته شده و همانطور که می بینیم، نمایشگر این گوشی قرار است حاشیه های بسیار کم داشته باشد و خبری از ناچ هم در این محصول نخواهد بود.

با این تفاسیر، یک سوال مهم این است که آیا Huawei P40 Pro دارای دوربین سلفی پاپ آپ خواهد بود یا ممکن است هواوی دوربین سلفی را در زیر نمایشگر قرار داده باشد. در هر صورت، هرچقدر به ماه مارس سال 2020 نزدیک تر شویم، قطعا اطلاعات و تصاویر بیشتری از این پرچمدار هیجان انگیز هواوی منتشر خواهد شد. شما درباره هواوی P40 و هواوی P40 پرو چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3449

به "هواوی P40 پرو احتمالا با دوربین پنج گانه و نمایشگر بدون ناچ معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی P40 پرو احتمالا با دوربین پنج گانه و نمایشگر بدون ناچ معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید