هواوی میت 50 احتمالا در سال 2021 عرضه نخواهد شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، هواوی هر سال از دو سری گوشی های پرچم دار رونمایی می کند و در این میان معمولا گوشی های سری میت حوالی ماه سپتامبر با نسل تازه چیپست کایرین معرفی می شوند. حالا طبق گزارش تازه یکی از رسانه های چینی، به نظر می رسد امسال خبری از معرفی گوشی های سری هواوی میت 50 نخواهد بود.

هواوی میت 50 احتمالا در سال 2021 عرضه نخواهد شد

باید خاطرنشان کنیم اولین مدل سری میت در سال 2013 معرفی گشت و از آن زمان هواوی هر ساله نسل تازه این سری را معرفی کرده است. طی ماه های گذشته هواوی به علت تحریم های آمریکا با مسائل فزاینده ای روبرو شده و مثلا می توانیم به چالش های مربوط به تأمین قطعات گوشی ها اشاره کنیم. اگرچه این شرکت سال گذشته گوشی های میت 40 را معرفی کرد، اما این گوشی ها در تعداد محدودی راهی بازار شدند.

در رابطه با گوشی های P50 هم طبق گزارش ها قرار بود مدتی قبل معرفی شوند اما همین مسائل منجر به تعویق معرفی آن ها شده است. در بخش دیگر این گزارش آمده که هواوی حفظ مشتریان فعلی را به نام استراتژی اصلی خود در پیش گرفته است. به همین علت به نظر می رسد هواوی قصد دارد برخی خدمات پس از فروش مانند تعویض باتری و حتی تعویض قطعاتی مانند نمایشگر، مادربرد و دوربین را با قیمت پایین تری امکان پذیر کند. همچنین یکی دیگر از برنامه های هواوی سرعت بخشیدن به انتشار سیستم عامل هارمونی برای گوشی های خود است.

گفته می شود گوشی های سری هواوی P50 همراه با سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی راهی بازار خواهند شد. اما هنوز درباره تاریخ معرفی این گوشی ها خبر موثقی منتشر نشده و هواوی هم اعلام کرده به دلایلی که همه می دانیم عرضه این گوشی ها به تعویق افتاده است. البته با توجه به مسائل تامین قطعات، احتمالا سری هواوی P50 هم فقط به صورت محدود به بازارهای جهانی راه پیدا می کنند.

منبع: GizmoChina

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7247

به "هواوی میت 50 احتمالا در سال 2021 عرضه نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی میت 50 احتمالا در سال 2021 عرضه نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید