هرگونه تجمع به نفع مردم نیست

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/خراسان جنوبی معتمدیان گفت: بر اساس پروتکل های بهداشتی، هرگونه تجمعی به نفع مردم نیست و آسیب پذیری به همراه دارد.

هرگونه تجمع به نفع مردم نیست

محمدصادق معتمدیان، امروز شنبه 16 فروردین در ستاد مدیریت کرونای استان از همراهی مردم با طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز طبیعت قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگاران، وی شرح داد: همراهی مردم از طریق جدی دریافت توصیه های بهداشتی و در خانه ماندن، سبب شده طرح فاصله گذاری اجتماعی، نتایج بسیار خوبی به همراه داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و گفت: اگر چه روز برات از رسومات ارزشمند استان است، اما در شرایط فعلی، با توجه به تأکیدات ستاد ملی کرونا مبنی بر آسیب زا بودن هر گونه تجمعی، حضور مردم در آرامستان ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

معتمدیان از فعالیت گروه های مختلف در جذب کمک های مردمی گفت و یادآور شد: بر اساس اعلام وزارت کشور، در شرایط فعلی، در بحث جمع آوری کمک های مردمی، موضوع با مجمع خیرین سلامت است.

وی با تأکید بر اینکه ساماندهی موضوع مشارکت های مردمی، جلب اعتماد عمومی را به همراه دارد، شرح داد: فعالیت همه گروه ها، سمن ها و افراد در این زمینه، باید تحت نظارت باشد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دو مصوبه هیئت دولت، اظهار کرد: با توجه به نگرانی های افرادی که در قالب خویش فرما تحت پوشش خدمات بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته اند، دولت مصوبه استمهال حق بیمه کارفرمایان را در سه ماهه منتهی به اردیبهشت 99 ابلاغ کرده است.

معتمدیان افزود: استمهال هزینه های برق و گاز مصرفی در سه ماهه منتهی به اردیبهشت 99 نیز از دیگر طرح های حمایتی دولت است.

وی از برگزاری رزمایش شهدای سلامت در روز سه شنبه 19 فروردین خبر داد و گفت: این طرح با هماهنگی دستگاه های اجرایی در شهرستان های استان برگزار می شود.

گفتنی است؛ اعضای حاضر در جلسه، ضمن ارائه آمار و اطلاعات لازم از آخرین اقداماتی که در زمینه اجرای مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا انجام داده اند، بر نتیجه مطلوب همراهی مردم با طرح فاصله گذاری اجتماعی تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4203

به "هرگونه تجمع به نفع مردم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگونه تجمع به نفع مردم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید