نوراللهی: تجربه ماجراجویی 2 سال پیش به ما یاری می نماید، آرزوی عظیم مان قهرمانی آسیاست

به گزارش نوای پرنده پارسی، احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس آرزوی عظیم این تیم را دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دانست.

نوراللهی: تجربه ماجراجویی 2 سال پیش به ما یاری می نماید، آرزوی عظیم مان قهرمانی آسیاست

به گزارش خبرنگاران، احمد نوراللهی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش برابر التعاون عربستان در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در دو بازی ابتدای یک امتیاز به دست آوردیم و برای اینکه از گروه مان صعود کنیم به برد در بازی های آینده احتیاج داریم. قطعاً باید برای این هدف مان بجنگیم و انگیزه لازم را هم برای این موضوع داریم. تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتیم. بازی با التعاون هم قطعاً خیلی برای صعودمان تأثیرگذار است. ما هدف های عظیم تری داریم، ولی باید ابتدا از گروه مان صعود کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما قطعاً در ادامه می جنگیم تا برای طرفداران مان نتایج خوبی کسب کنیم و امیدوارم از گروه مان صعود کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا به نظرش تجربه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا به این تیم یاری می نماید، گفت: قطعاً بچه هایی که در آن دوره حضور داشتند، تجربه دارند و امیدوارم این تجربه به ما یاری کند تا تیم مان پیروز باشد. انگیزه لازم را هم برای این موضوع داریم. امیدوارم آغاز قدرتمندانه ای داشتیم و در ادامه ماجراجویی که دو سال پیش به فینال رسیدیم، امیدوارم سال جاری هم این اتفاق بیفتد. ما باید کنار هم باشیم و همه بازیکنان و کادر فنی کنار هم بجنگیم و شادی را برای طرفداران به ارمغان بیاوریم. آرزوی عظیم ما قطعاً قهرمانی آسیاست، ولی این اتفاق ساده به دست نمی آید و باید تلاش کرد و زحمت کشید. امیدوارم با تلاش و تلاش هم به این پیروزیت برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5115

به "نوراللهی: تجربه ماجراجویی 2 سال پیش به ما یاری می نماید، آرزوی عظیم مان قهرمانی آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: تجربه ماجراجویی 2 سال پیش به ما یاری می نماید، آرزوی عظیم مان قهرمانی آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید