نمایشگاه گردشگری امسال به اهداف خود رسید، افزایش تعداد شرکت ها و تنوع محصولات قابل توجه بود

عضو هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: نمایشگاه گردشگری امسال به اهداف از پیش تعیین شده رسید.

نمایشگاه گردشگری امسال به اهداف خود رسید، افزایش تعداد شرکت ها و تنوع محصولات قابل توجه بود

اکبر غمخوار عضو هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی ایران امروز دوشنبه 29 بهمن 97 در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه کرد: نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته امسال با ساختاری جدید برگزار شد و توانست به اهداف از پیش مشخص شده دست پیدا کند.

او شرح داد: در نمایشگاه های سال های گذشته بیشترین فضا به دفاتر خدمات گردشگری استان تهران و فروش تورهای خروجی اختصاص داشت، اما با تغییر نگرش در این حوزه و در اولویت قرار دریافت توسعه ایرانگردی، امسال بیشترین فضا به استان ها و معرفی ظرفیت های تاریخی، طبیعی و جاذبه های نقاط مختلف کشور اختصاص داده شد.

غمخوار اضافه کرد: با این رویکرد، امسال شاهد معرفی آداب و رسوم، فرهنگ و صنایع دستی نقاط مختلف کشورمان در نمایشگاه گردشگری بودیم که همین امر زمینه خوبی برای توسعه گردشگری داخلی را فراهم می آورد.

عضو هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی شرح داد: تعداد شرکت های حاضر در نمایشگاه امسال به شکل قابل توجهی افزایش داشت، همچنین خوشبختانه بازدیدکنندگان بسیاری جذب نمایشگاه شدند.

او با اشاره به تنوع محصولات گردشگری ارائه شده در دوره دوازدهم، ادامه داد: حضور هیئت های خارجی، برگزاری کارگاه های تخصصی و حضور مشتاقانه شرکت ها و صنایع وابسته به حوزه گردشگری، از مزایای نمایشگاه امسال بود.

غمخوار اضافه کرد: این نمایشگاه نقاط ضعفی هم داشت که باید مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد و تلاش شود تا سالهای آینده نمایشگاهی شایسته تر برگزار شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: بروزرسانی: 30 شهریور 1398 شناسه مطلب: 2044

به "نمایشگاه گردشگری امسال به اهداف خود رسید، افزایش تعداد شرکت ها و تنوع محصولات قابل توجه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گردشگری امسال به اهداف خود رسید، افزایش تعداد شرکت ها و تنوع محصولات قابل توجه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید