نمایشگاه اتومبیل عجیب در سنگاپور

به گزارش نوای پرنده پارسی، یک شرکت فروش اتومبیل های لوکس در سنگاپور بتازگی دست به ایده جالب و قابل توجه برای فروش خودروهایش زده است.

نمایشگاه اتومبیل عجیب در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،شاید فکر کنید دستگاه های فروش اتوماتیک فقط برای فروش تنقلات و نوشیدنی کاربرد دارند، اما جالب است بدانید که شرکت اتوبان موتورز سنگاپور از دسامبر گذشته یک نمایشگاه اتومبیل های لوکس را بشکل یک دستگاه فروش اتوماتیک طراحی و اجرا نموده است.

گری هنگ از شرکت اتوبان موتورز، مدیر عجیب و غریب ترین نمایشگاه اتومبیل جهان، درباره این ایده می گوید: ما به ذخیره سازی بسیاری از اتومبیل های لوکس برای پاسخ به درخواست مشتریان احتیاج داریم، در همین حال به خلاقیت و نوآوری نیز محتاج هستیم.

قیمت بالای زمین در کشور سنگاپور، دلیل خوبی برای احداث چنین طرحی با ظرفیت پارک 60 اتومبیل بشمار می آید، اما باید در نظر داشت که پیش از این نیز در سن آنتونیو، تگزاس از کشور ایالات متحده آمریکا نمایشگاهی مشابه با ظرفیت پارک 30 اتومبیل احداث شده است.

مشتریان در دفتر این نمایشگاه واقع در طبقه همکف این ساختمان می توانند اتومبیل مورد نظر خود را از میان برند های لوکس و تجملی بنتلی، لامبورگینی، فراری ، مورگان، مرسدس بنز و ... با صفحه نمایش های تعبیه شده مشاهده و انتخاب نماید؛ سپس خودروی انتخاب شده بوسیله آسانسور تمام اتوماتیک با ساختار استخوان ماهی به سطح زمین منتقل می شود.

منبع:جام جم آنلاین

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2188

به "نمایشگاه اتومبیل عجیب در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه اتومبیل عجیب در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید