نقش کارمند متخلف میراث در گودبرداری 13 متری تکیه دولت ، توافقات پیشین مکتوب نیست ؛ شهرداری نقشه جدید ارائه کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران از ارائه نقشه های جدیدی از پروژه عمرانی محدوده تکیه دولت از سوی شهرداری اطلاع داد.

نقش کارمند متخلف میراث در گودبرداری 13 متری تکیه دولت ، توافقات پیشین مکتوب نیست ؛ شهرداری نقشه جدید ارائه کرد

خبرنگاران: در ابتدای تیرماه امسال گودبرداری 13 متری خلاف ضوابط میراث فرهنگی در کوچه تکیه دولت در محدوده بازار تهران که سبب آسیب دیدن ساختمان های آن محدوده از جمله مدرسه تاریخی حکیم هاشمی شد، توجه همه را این تخلف جلب کرد.

مسئولان میراث فرهنگی در خصوص این گودبرداری اظهار کردند که بدون مجوز اجرا شده و توافقاتی که در گذشته بین یکی از کارمندان متخلف اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و مجری پروژه بوده بعد از عزل آن کارمند و ارجاع او به حوزه تخلفات اداری از سوی سازمان میراث فرهنگی لغو شده است اما شهرداری و مجری پروژه به کار خود ادامه دادند در صورتی که سازمان میراث فرهنگی نقشه های ارائه شده برای اجرای این پروژه عمرانی را رد نموده و درخواست اصلاح این نقشه ها را داده بود تا این پروژه بر اساس اصول میراث فرهنگی در محدوده بازار ایجاد گردد.

اکنون پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در خصوص آخرین وضعیت این پرونده به خبرنگار خبرنگاران می گوید: مصوبه ای که و جود دارد و پروانه ای که شهرداری داده است بر اساس توافقاتی بوده که در گذشته با شهرداری صورت گرفته اما این توافقات مکتوب نیست.

او ادامه می دهد: ما اعلام کردیم که کار باید به صورت اصولی انجام گیرد بنابراین اکنون شهرداری نقشه های جدیدی را به اداره کل میراث فرهنگی استان تهران ارسال نموده که کارشناسان فنی ما در حال آنالیز نقشه ها هستند تا برای این پروژه عمرانی در تکیه دولت مطابق ضوابط قانونی اقدام گردد.

منبع: چمدان
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1981

به "نقش کارمند متخلف میراث در گودبرداری 13 متری تکیه دولت ، توافقات پیشین مکتوب نیست ؛ شهرداری نقشه جدید ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش کارمند متخلف میراث در گودبرداری 13 متری تکیه دولت ، توافقات پیشین مکتوب نیست ؛ شهرداری نقشه جدید ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید