نجفی عرب: فاصله گذاری اجتماعی باید زودتر اجرا می شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس کمیسیون اقتصاد و سلامت اتاق بازرگانی تهران گفت: از روز نخستی که در اسفندماه بیماری کرونا در کشور مشاهده شد باید قرنطینه و یا فاصله گذاری اجتماعی اجرایی می شد، همان گونه که در حال حاضر جلوی مسافرت ها را گرفتیم باید همان زمان این کار عملی می شد.

نجفی عرب: فاصله گذاری اجتماعی باید زودتر اجرا می شد

محمود نجفی عرب در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، درباره اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: طبق صحبت هایی که با جامعه پزشکی داشتم معتقد بودند قرنطینه باید از ابتدا جدی تر گرفته می شد و کنترل هایی که امروز با آن درگیر هستیم را همان زمان ابتدا شیوع بیشتر می کردیم فراگیری این بیماری و آسیب های آن کمتر می شد.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سلامت اتاق بازرگانی تهران توضیح داد: از روز نخستی که در اسفندماه بیماری کرونا در کشور مشاهده شد باید قرنطینه و یا فاصله گذاری اجتماعی اجرایی می شد، همان گونه که در حال حاضر جلوی مسافرت ها را گرفتیم باید همان زمان این کار عملی می شد.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سلامت اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: به دلیل اینکه هر چقدر زمان شیوع این بیماری طولانی تر گردد خسارت های مالی جبران ناپذیری بر کشور وارد می نماید باید فاصله گذاری اجتماعی را انجام دهیم.

وی گفت: باید در دو هفته آینده فاصله گذاری اجتماعی با جدیت دنبال گردد تا زمان شیوع بیماری را کنترل کنیم.

نجفی عرب اعلام کرد: همچنین باید پروتکل های جدی برای واحدهای تولیدی که ناچار به فعالیت هستند دیده گردد تا با شرایط بهتری بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4166

به "نجفی عرب: فاصله گذاری اجتماعی باید زودتر اجرا می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجفی عرب: فاصله گذاری اجتماعی باید زودتر اجرا می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید