موسیقی متن چند فیلم بزرگ از رقابت اسکار جا ماند

به گزارش نوای پرنده پارسی، موسیقی متن اورجینال شماری از فیلم های مهم سال جاری به دلایل مختلف وارد فهرست اسکار 2020 نشدند.

موسیقی متن چند فیلم بزرگ از رقابت اسکار جا ماند

از وبلاگ سوبارو دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، آهنگ رجینا اسپکتور برای فیلم بامب شل و حداقل شش موسیقی متن اورجینال دیگر از جمله دو پاپ و ایرلندی وقتی که هفته آینده لیست کوتاه موسیقی اسکار اعلام بشود در آن جایی نخواهند داشت.

این به خاطر این است که هیچ یک از آن ها در لیست رسمی آموزشگاه که از آنجا اعضای شاخه موسیقی، نامزد های نهایی را انتخاب می نمایند، حضور ندارند.

رای دهی اولیه فردا بعد از ظهر به سرانجام می رسد و لیست کوتاه آهنگ و موسیقی متن فیلم ها که از آن پنج نامزد نهایی انتخاب می شوند شانزدهم دسامبر معرفی خواهد شد.

از جمله موسیقی متن های مهم دیگری که در لیست سال جاری حضور نخواهند داشت می توان به کاپیتان مارول، چاقو ها بیرون، یک زندگی مخفی و اد استرا اشاره نمود.

منابع مطلع می گویند دلایل این اتفاق مختلف هستند. به طور مثال یک اشتباه اداری منجر به جا ماندن موسیقی متن نیتن جانسون برای فیلم چاقو ها بیرون از لیست شد. با وجود اینکه مسئولان لاینزگیت هنوز نظری نداده اند، به نظر می رسد دلیل جا ماندن آهنگ ساخته اسپکتور برای فیلم بامب شل از اسکار هم همین بوده باشد.

موسیقی متن کاپیتان مارول برای رقابت در اسکار ارسال نشد که تصمیمی تعجب آور بود، چون پینار توپراک بلافاصله به عنوان یک آهنگساز زن سازنده آهنگ یک فرنچایز میلیارد دلاری به شهرت رسید. یکی از منابع گفت: دیزنی می خواست به جای حمایت از این فیلم بیشتر به انتقام جویان: سرانجام بازی بپردازد.

موسیقی متن جیمز نیوتن هاوارد برای یک زندگی مخفی اجازه شرکت در رقابت اسکار را پیدا نکرد. منابع می گویند این تصمیم خیلی تعجب آور نبود، چون ترنس مالیک کارگردان معمولا از چند گزینش موسیقی کلاسیک و چند آهنگساز در فیلم هایش استفاده می نماید که هر یک بخشی از موسیقی متن نهایی را می نویسند. هاوارد آهنگساز اصلی بود، اما ظاهرا این برای اسکار کافی نبود.

نت فلیکس هنوز صحبتی در خصوص موسیقی متن ایرلندی ننموده است که توسط رابی رابرتسون نوشته شده و در مراسم جوایز انتخاب منتقدان یکشنبه هم نامزد شده بود. منابع می گویند موسیقی متن این فیلم ارسال شد، اما نتوانست وارد رقابت بشود.

منابع می گویند موسیقی متن برایس دسنر برای دو پاپ هم رد شد، چون آهنگ های گروه های آبا و بیتلز در آن موجود بود. یکی از قوانین شاخه موسیقی آموزشگاه اسکار می گوید موسیقی متنی که به طور قابل توجه از محتوای آهنگ ها یا موسیقی فرد دیگری استفاده نموده باشد نمی تواند در رقابت شرکت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3269

به "موسیقی متن چند فیلم بزرگ از رقابت اسکار جا ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسیقی متن چند فیلم بزرگ از رقابت اسکار جا ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید