موسس مک آفی به اتهام فرار مالیاتی دستگیر شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، جان مک آفی، مؤسس آمریکایی نرم افزار آنتی ویروس مک آفی، در فرودگاه بارسلونا توسط پلیس اسپانیا دستگیر شد.

موسس مک آفی به اتهام فرار مالیاتی دستگیر شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از یورونیوز، جان مک آفی، مؤسس آمریکایی نرم افزار آنتی ویروس مک آفی، در فرودگاه بارسلونا توسط پلیس اسپانیا دستگیر شد.

این برنامه نویس 75 ساله از سوی ایالات متحده به علت فرار مالیاتی تحت تعقیب بود و پلیس اسپانیا در هنگام سوار شدن به پرواز ترکیه او را دستگیر کرد.

او در حال حاضر در نزدیکی بارسلونا در حبس به سر می برد و منتظر استرداد به آمریکا است.

دستگیری او یک روز پس از آن رخ داد که دادستانی آمریکا فرمان دستگیری را به علت مخفی کردن درآمدهای مک آفی از تبلیغات ارزهای مجازی، خدمات مشاوره ای و حق فروش مستندی در مورد زندگی شخصی جان مک آفی، صادر کرده بود.

مک آفی متهم است در بین سال های 2014 تا 2018 مالیات پرداخت نکرده و درآمدهای خود را در حساب های بانکی و ارزهای دیجیتالی به نام افراد دیگری سپرده گذاری کرده تا از پرداخت مالیات فرار کند. او همچنین دارایی های دیگر خود شامل یک عمارت و یک قایق تفریحی و یک خودروی لوکس را به نام افراد دیگر ثبت کرده و مخفی نگاه داشته است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5268

به "موسس مک آفی به اتهام فرار مالیاتی دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسس مک آفی به اتهام فرار مالیاتی دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید