مهلت شرکت در جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری دانشگاهیان تا 25 مردادماه تمدید شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تمدید چهارمین مرحله پویش زندگی، دست یاریگر توست با عنوان جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری دانشگاهیان تا 25 مردادماه اطلاع داد.

مهلت شرکت در جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری دانشگاهیان تا 25 مردادماه تمدید شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تمدید چهارمین مرحله پویش زندگی، دست یاریگر توست با عنوان جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری دانشگاهیان تا 25 مردادماه 99 اطلاع داد.

عسکری یادآور شد: در مرحله اول این پویش دانشجویان و فعالان مجموعه های دانشجویی به یاری ستاد های مقابله با بیماری کرونا شتافتند و با فعالیت های داوطلبانه در جهت برطرف نیازمندی های این ستاد ها وارد صحنه شدند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: در گام دوم، سایر ارکان دانشگاه ها به پویش پیوستند و با شعار همه دانشگاهیان همه مردم به صحنه مبارزه با کرونا آمدند. در گام سوم و همزمان با تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت مواسات و یاری مومنانه دوباره دست به کار شده و با راه اندازی صندوق نیکوکاری دانشگاهیان، پای به میدان حمایت از آسیب دیدگان کرونا گذاشتند.

عسکری همچنین گفت: در مرحله چهارم پویش، در راستای پیگیری و تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب با به میدان آوردن ظرفیت های ادبی، فرهنگی و هنری جامعه دانشگاهی کشور، نسبت به ثبت و ماندگاری این کوشش جهادگونه در تاریخ اقدام شد.

وی، به میدان آوردن ظرفیت کنش گران فرهنگی، ادبی و هنری دانشگاهی به منظور نقش آفرینی در ثبت هنرمندانه دستاورد های کوشش چند ماهه کشور در کنترل کرونا، تقویت مسوولیت اجتماعی جامعه دانشگاهی در مواجهه با موضوعات مهم اجتماع، معرفی دستاورد های دانشگاهیان در زمینه های ادبی، فرهنگی، هنری با موضوع مقابله با کرونا و ترویج فرهنگ سلامت محور با بهره گیری از ابزار ادبیات و هنر را اهداف مهم این جشنواره برشمرد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به فعالیت دبیرخانه های مرکزی این جشنواره در پنج دانشگاه کشور اشاره نمود و گفت: دبیرخانه این جشنواره در دانشگاه های مازندران، شهید چمران اهواز، کردستان، شهرکرد و فردوسی مشهد مستقر شده است.

عسکری درباره بخش های مختلف این جشنواره گفت: بخش های ادبی، هنر های نمایشی و فیلم، هنر های آوایی، هنر های تجسمی، خلاقیت و نوآوری، قابل رقابت در این جشنواره اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4754

به "مهلت شرکت در جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری دانشگاهیان تا 25 مردادماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت شرکت در جشنواره ادبی، فرهنگی و هنری دانشگاهیان تا 25 مردادماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید