منابع کره شمالی :کیم جونگ زنده است

به گزارش نوای پرنده پارسی، در پی گزارش های اطلاعاتی مبنی بر وخیم بودن شرایط جسمانی رهبر کره شمالی و غیبت تقریبا طولانی او در انظار عمومی از 11 آوریل (23 فروردین) گذشته، کیم جونگ اون با قدم زدن در سواحل این کشور به نوعی در پاسخ به گزارش های منتشر شده درباره مساعد نبودن شرایط جسمانی اش پاسخ گفت.

منابع کره شمالی :کیم جونگ زنده است

روزنامه دیلی ان کی ارگان سیاسی اتباع کره شمالی مقیم سئول مخالف دولت پیونگ یانگ، روز آدینه به نقل از بعضی منابع آمریکایی اعلام نمود که به رغم گسترش شایعات مبنی بر وخامت حال رهبر کره شمالی بعد از عمل جراحی، او را در حال قدم زدن در سواحل شهر بندری وونسان دیده اند.

این منابع، افراط در مصرف سیگار، چاقی و پرکاری را از علت های مستقیم و اصلی برای انجام عمل جراحی بر روی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی اعلام نمودند که از ماه اوت (مرداد ماه) گذشته از بیماری های قلبی و عروقی رنج می برد.

روزنامه جونگانگ ایلبوی کره جنوبی نیز با استناد به بعضی حدس های منابع کره شمالی خود اعلام نمود که رهبر کره شمالی به تازگی عمل رینوپلاستی (استندگذاری) قلبی انجام داده است.

یک منبع کره شمالی دیگر به این روزنامه گفت: از آنجایی که کیم در محل اقامت خود از امکانات و تجهیزات درمانی گسترده ای برخوردار است، آیا ممکن است که او از علت مرگ کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل، پدر و پدربزرگ خود که رهبران پیشن کشور بودند خبر نداشته باشد و به فکر پیشگیری از بیماری قلبی و سکته احتمالی نباشد؟

یک منبع دیگر نیز به این روزنامه گفت که این شرایط جسمی رهبر کره شمالی موجب شد که او همیشه در همه جا یک پزشک حاذق را همراه خود می برد تا از بروز حوادث احتمالی برایش جلوگیری نموده و سلامت او را لحظه به لحظه آنالیز و گزارش کند.

با این وجود دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز گزارش بعضی رسانه های بین المللی مبنی بر وخامت حال رهبر کره شمالی را رد کرد و گفت که آنچه این رسانه ها منتشر کردند بر مبنای استاد کنه ای است که قابل استناد نیستند.

وی دیروز در یک گزارش روزانه خود به خبرنگاران در کاخ سفید، کیم جونگ ایل، رهبر کره شمالی را از دوستان خود توصیف کرد و گفت:ما با هم رابطه خیلی خوبی داریم و لذا امیدوارم که حالش خوب باشد.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4410

به "منابع کره شمالی :کیم جونگ زنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منابع کره شمالی :کیم جونگ زنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید