معماری سنتی یزد در ساختمان سازی نوین لحاظ گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، استاندار یزد با اشاره به اینکه پویایی بافت تاریخی یزد زمینه افزایش امنیت و گردشگری را فراهم می نماید، گفت: معماری سنتی در ساختمان سازی نوین لحاظ گردد.

معماری سنتی یزد در ساختمان سازی نوین لحاظ گردد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از یزد، سیدمحمد میرمحمدی لحظاتی قبل در ششمین آیین افتتاح رسمی 2334 واحد مسکن مهر در استان یزد گفت: از حدود 24 هزار مسکن مهری که در استان یزد مکان یابی اجرا شده، بیش از 17 هزار واحد به بهره برداری رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 11 هزار واحد از این 17 هزار واحد در دولت یازدهم اجرا شده، گفت: امروز 2334 واحد در شهرستانهای یزد، میبد، اردکان، مهریز و بافق به بهره برداری می رسد.

استاندار یزد به 2303 واحد باقی مانده اشاره نمود و گفت: امیدواریم در ارتباط با این واحدها هم اقدامات لازم همانند قبل انجام گردد و شاهد تکمیل واحدهای مسکن مهر در استان یزد باشیم.

میرمحمدی به تکمیل خدمات مورد احتیاج مسکن مهر تاکید نمود و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی صورت گیرد که مردم ساکن در واحدهای مسکن مهر از خدمات لازم برای زندگی بهره مند باشند.

وی اظهار داشت: این که امروز در بافت تاریخی یزد شاهد افتتاح مجتمع 31 واحدی هستیم، بسیار افتخارآمیز است و نشان دهنده این است که در این بافت هم می توان اقدامات قابل توجه و شایسته ای انجام داد.

استاندار یزد به توسعه بحث بوم گردی در استان یزد اشاره نمود و گفت: امروزه ما شاهد این هستیم که در بافت های تاریخی اقدامات قابل توجهی در استان یزد اجرا شده که زمینه افزایش امنیت و آرامش این بافت را فراهم نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3607

به "معماری سنتی یزد در ساختمان سازی نوین لحاظ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معماری سنتی یزد در ساختمان سازی نوین لحاظ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید